Video Extreme road rage - Car tries to take out bikers!

Vad är det med amerikaner och att köra runt i t-shirt? Är det så billigt att försäkra där borta att sporthojs-åkare till så stor utsträckning består av white-trash?

Försäkring? Vi befinner oss i JuEssÄndA..

När du varken har råd med trafikförsäkring eller för den delen sjukvårdsförsäkring kanske du också skulle leva efter devisen; kraschar jag är det lika bra jag stryker med - jag har inte råd med varken advokatkostnader eller sjukhusräkningar i alla fall. Det som förvånar mig är att de faktiskt bär hjälm...

Många som använder hjälm där borta på motorvägen förr skydd mot insekter, krockskydd är det nästan ingen som uppger som grund när du frågar.....

"It's unknown what provolked the driver of the car."

Bilföraren blev väl helt enkelt procoverad av de sjukt fula hjälmbonaderna. :näsblod

Vad är det med amerikaner och att köra runt i t-shirt? Är det så billigt att försäkra där borta att sporthojs-åkare till så stor utsträckning består av white-trash?

Och vad är vi då???

Hela SH är packat av bajoungar.

Väntar själv på en diagnos sedan ett antal år, Nått 4stavigt misstänker jag.

som tidigare .... klara kandidater till Darwin awards , kaxxa på en hoj mot en påtänd bilförare :yoparty

Trodde först det var en live sändning från en ny Mad Max rulle ... LOL.Nåja, skämt åsido.Det här gymnastikskosgänget i jeans på motorcyklar gör ju allt de kan för att redan provocera en stressad bilförare oavsett droger eller ej.Hade ju räckt att de följt efter på avstånd och talat ut när bilisten förmodligen stannat efter en stund.Hela gänget skulle haft ett kok stryk av ett basebollträ.Sedan skulle deras hojar malts ner offentligt till återvinning.Djävla snorungar ... :smasha :crash

Om bilisten har sånt road rage, varför i hela friden följer dom efter och provocerar ännu mer? Filmen handlar inte hur dålig bilisten är utan deras sk. rätt att hävda sig och köra hur fan dom vill. Moppekillarna måste ha extremt ont i livmodern för att behöva hålla på sådär, räcker det inte att hojen går fort och att dom kör i t-shirt.

Har man så dålig impulskontroll att man måste slå folk på käften deras dåliga beteende i trafiken så SKALL man inte vara trafiken.

Om bilisten har sånt road rage, varför i hela friden följer dom efter och provocerar ännu mer? Filmen handlar inte hur dålig bilisten är utan deras sk. rätt att hävda sig och köra hur fan dom vill. Moppekillarna måste ha extremt ont i livmodern för att behöva hålla på sådär, räcker det inte att hojen går fort och att dom kör i t-shirt.

Har man så dålig impulskontroll att man måste slå folk på käften deras dåliga beteende i trafiken så SKALL man inte vara trafiken.

Så om man blir prejad av en galen bilist så ska man ha överseende med hans "dåliga beteende"? :hihi

Nej vet du, sällan har någon gjort sig mer förtjänt av ett hederligt kok stryk.

Besviken!

USA-världens eldhandvapentätaste land, 20 white trash motorcyklister, en påtänd bilförare och INGEN drar vapen. Stort underbetyg till National Rifle Association.

:kulspruta

Försäkring? Vi befinner oss i JuEssÄndA..

När du varken har råd med trafikförsäkring eller för den delen sjukvårdsförsäkring kanske du också skulle leva efter devisen; kraschar jag är det lika bra jag stryker med - jag har inte råd med varken advokatkostnader eller sjukhusräkningar i alla fall. Det som förvånar mig är att de faktiskt bär hjälm...

Kollat mycket på nyheterna nu igen??
Har dom råd att köpa hoj har dom nog råd med en sjukförsäkring skall du se.. :huvet

Så om man blir prejad av en galen bilist så ska man ha överseende med hans "dåliga beteende"? :hihi

Nej vet du, sällan har någon gjort sig mer förtjänt av ett hederligt kok stryk.

Det är knappast rimligt, men personerna passar bra ihop eftersom de ligger på samma intelligens nivå. Det är stor skillnad att skriva vad man tycker på ett forum till att använda en riktig verklig våldshandling på vägen.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026