Video Extreme road rage - Car tries to take out bikers!

mange_e

Medlem
Gick med
4 Jun 2008
Hoj
2011 BMW K1300R

A group of bikes were riding in Omaha, NE this weekend when the driver of a car decided to try and drive them off the road. You can see several times when the driver attempts to wreck the bikes at 60+ MPH. It's unknown what provolked the driver of the car.

Driver was arrested for drug charges, nothing related to the bike incident.

:död

Ofta säger man saker som "Jag hade fan slagit honom sönder och samman" osv, men om jag varit han på hojen vid 1:58 hade jag aldrig slutat slå när jag väl fått tag på honom. På jävla riktigt.

Kille på knark, antagligen kombinerat med dåligt ursprungsmaterial. Ja, hojarna kanske inte var överdrivet smidiga i början av filmen men för helvete...

Imponerad att hojarna fortsätter att köra så nära honom när han två gånger kraschat in i hojar (en gång i "kamerahojen") och en gång i en hoj som nästan flög av åt vänster. Hade nog hållt lite större avstånd. Speciellt om jag hade kört i thirt och mjukisbrallor. :näsblod

Den stora frågan ä varför de fortsatte att åka upp vid sidan av honom hela tiden? Varför inte bara bromsa å ta nästa avfart så idioten inte hade några hojåkare att köra in i? :confused:

Den stora frågan ä varför de fortsatte att åka upp vid sidan av honom hela tiden? Varför inte bara bromsa å ta nästa avfart så idioten inte hade några hojåkare att köra in i? :confused:

Håller med dig! Jag förstår inte heller varför de fortsätter att ligga bredvid honom när han gör så. Ska de försöka få stopp på honom eller vad?

MC killarna var väll kanske inte heller Darwins bästa
Hålla på å tramsa mot en bil , var nog ingen av alfahannarna på hojjarna som kände sig speciellt dödlig .... fan bara följa efter tills puckot stannar å sen nita han , stor vits å hålla på å köra om å brevid å grejja , bilar e hårda, MC åkare i mjukisbyxor tror bara dom e hårda :hihi

Finns det nån kille mellan 19 och 26 på Sporthoj som här med handen på hjärtat kan säga att om du busåker tilsammans med polarna hadde svängt av på första och bästa avfart förr att nån tomte i bil börjar reta upp er? Jag tvivlar på just det....

Finns det nån kille mellan 19 och 26 på Sporthoj som här med handen på hjärtat kan säga att om du busåker tilsammans med polarna hadde svängt av på första och bästa avfart förr att nån tomte i bil börjar reta upp er? Jag tvivlar på just det....

Jag hade gått och gömt mig i garderoben hemma och hålt mig på banan helt :gråta

Kanske inte men kört om och Hållt mig där:)

I det där läget hade nog min reptilhjärna tagit överhanden över det logiska "fäkta, fly" också.

Tagit reg numret på bilen svängt av å ringt 5:0 direkt. (19år gammal) ålder å kompisar har inget med hjärna å göra och om man är med såna människor som gör att man utsätter sig och andra för fara så är man i fel umgänge.

Nu vet jag inte om något hänt före filmen börjar men hojåkarna gör en del smidiga (inte) omkörningar rätt nära inpå bilisten.

Sen frågar jag mig hur svårt det kan vara att välja en annan väg alternativt distansera sig från bilisten? Alla tycks köra 600/1000cc hojar och alla modeller av sådana som jag känner till kör med lätthet ifrån ett gammalt Amerikanskt bojsänke. Förstår inte riktigt hur nån part tänkte där egentligen... :dummer

Idioter till hojåkare också. Finns omdömeslösa folk både i bilar och på hojar.

//J

Förmodligen kände han sig hotad och flippade totalt (amrikansker television och knarkotikapsykos).
Hojåkarna hade kombinerat knarkotika och "Torque".
Förmodligen skulle färre vilja vara jetetufabajkers om de visste hur man blir gängmedlem.

Vad är det med amerikaner och att köra runt i t-shirt? Är det så billigt att försäkra där borta att sporthojs-åkare till så stor utsträckning består av white-trash?

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026