SuperSport skrev:Sicken tur att man monterat ensits så man slipper extra vikt![]()
Tss, jag snor hojen, bara. Är dessutom troligen lättare än du, så satan vad fort den kommer gå när jag kör.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SuperSport skrev:Sicken tur att man monterat ensits så man slipper extra vikt![]()
Syss skrev:Tss, jag snor hojen, bara. Är dessutom troligen lättare än du, så satan vad fort den kommer gå när jag kör.![]()
SuperSport skrev:app..app.app nu ska vi stilla oss... sånt ska man inte skojja om
nu kan ju inte jag sova i natt
![]()
Nädå... det tål jag men min Ducce rör man inte ostraffatSyss skrev:*skrattar* Ja, jo, jobbigt att få pisk av en BRUD.![]()
SuperSport skrev:Nädå... det tål jag men min Ducce rör man inte ostraffat![]()
Rör inte min Ducce
Gud ser dej![]()
och Fan tar dej![]()
Jo kanske kommer du tillSyss skrev:Hehe, det låter bra!![]()
Jag är inte mycket för stt stjäla, heller... Om det nu inte är köpt ska det åtminstone vara ärligt lånat.![]()
Men tillkommer man iaf, hoppas jag?
![]()
Byt upp dig till en -02 så är dina problem lösta...Iceman1975 skrev:Shit, jag måste ha fel hoj! Det har aldrig hänt mig..![]()
fireblade skrev:Byt upp dig till en -02 så är dina problem lösta...![]()
Speedy skrev:Jag har då aldrig fått några skamliga förslag
Långa farbron skrev:...ungefär som näverluren i Fäbojäntan.
sven_tosing skrev:FAN ! Läs din filmhistoria !! Det är en BRONSLUR !
Luren i fråga återfanns i närheten av Dor-Erik den Dristiges grav...
Bonnie skrev:Ändå har de flesta missat den viktiga diskussionen om vad man ska göra för att slippa efterhängsna fans.
Om jag vill känna kallsvetten på ryggen och pressa mig till max i varje kurva borde jag förtjäna lite lugn och ro när jag tankar.
Syss skrev:Äsch, killar, ni har fattat fel. Det är inte er vi vill åt, det är HOJARNA.
Långa farbron skrev:För att försöka återgå till fråga......![]()
![]()
Jag brukar tala tyska med folk som kommer fram och vill prata,eller hålla upp en skylt med texten -Rör du min hoj ,spräcker jag din katt eller, Betala min bensin.
Vid riktigt svåra fall kan man använda texten
-Dö, bilist jävel eller, Jag har herpes.
Annars kan man vägra ta av sig hjälmen eller inte fälla upp visiret och låtsas som om man inte hör,Skulle man ändå bli tvingad att svara är det en god ide att härma Lasse Kongo.
honkiie skrev:det finns ett riktigt ärkecp på byn som heter kurt, han brukar skrika till en av mina kompisar: Motorcykel! Gå fort! är det så ni menar ungefär?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |