Extrema sporthojägare för populära?

Var med om tre fjortisar som visa brösten (bh på) i upplands väsby i somras. :tuttar Höll på att köra av vägen... Och vad kör jag???? Joo, en 25 Kw XT :yoparty .

Nirre skrev:
Var med om tre fjortisar som visa brösten (bh på) i upplands väsby i somras. :tuttar Höll på att köra av vägen... Och vad kör jag???? Joo, en 25 Kw XT :yoparty .

fjorton.. hmm.. inte mycket bröst där inte..

Nirre skrev:

Shit, jag måste ha fel hoj! Det har aldrig hänt mig.. :4skrika

Bonnie skrev:
Jag trodde att alla sporthojägare var extrema?

Frågan gäller både extrema ägare, extrema sporthojar och sporthojsägare.

Har också problem när jag tar med hojen till jobbet. Ett jävla spring hela tiden, man får stå i garaget och gasa hela dagen.

Jobbar du på dagis? :D

Snacka om flametråd :brinnerup :jäs

Den borde nästan bli 5-stjärnig :banana

mb skrev:
Snacka om flametråd :brinnerup :jäs

Den borde nästan bli 5-stjärnig :banana

Ändå har de flesta missat den viktiga diskussionen om vad man ska göra för att slippa efterhängsna fans.

Om jag vill känna kallsvetten på ryggen och pressa mig till max i varje kurva borde jag förtjäna lite lugn och ro när jag tankar.

Bonnie skrev:
Ändå har de flesta missat den viktiga diskussionen om vad man ska göra för att slippa efterhängsna fans.

Om jag vill känna kallsvetten på ryggen och pressa mig till max i varje kurva borde jag förtjäna lite lugn och ro när jag tankar.

En obemannad bensinstation då???

Nirre skrev:
En obemannad bensinstation då???

Hjälper inte, Rosenhill är obemannad men fullpackad med fans. Funderar på at ha en egen dunk med.

Måste vara något med de goa V twin vibbarna som hypnotiserar.

hehe! Har själv samma problem när ja e ute å bränner med Min honda cB 250 :-) Den drar massa folk , men jag brukar vara mkt kort mot folk så blir dom inte så lång randiga! ...
nå ja! ...

//Mar

Äsch, killar, ni har fattat fel. Det är inte er vi vill åt, det är HOJARNA.
Jag visslar endast på hojarna, inte på killen på, och säger någon någonting annat är det bara lögn, skvaller, rykten och förtal. :fatta!

Syss skrev:
Äsch, killar, ni har fattat fel. Det är inte er vi vill åt, det är HOJARNA.
Jag visslar endast på hojarna, inte på killen på, och säger någon någonting annat är det bara lögn, skvaller, rykten och förtal. :fatta!

Sicken tur att man monterat ensits så man slipper extra vikt :hihi

Nirre skrev:

Det är nått visst med en XT. Har aldrig haft så mycket brudar springades efter mig som efter att jag började buda. Nu vet jag inte om det gills när dom har en handväska i högsta hugg, men det är ju alltid nått! :D

ända "problem" jag har är att folk vill att ja ska köra på slangen :tungan

EBS skrev:
Det är nått visst med en XT. Har aldrig haft så mycket brudar springades efter mig som efter att jag började buda. Nu vet jag inte om det gills när dom har en handväska i högsta hugg, men det är ju alltid nått! :D
haha du får vara snabb på att ducka :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...