Extrema Quad Stunts!

jboive

Pjååår Räijsing
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM Super Duke 1290R / KTM 300 EXC TPI 2021
Eton Viper 50.
2.7 ystra hästar och 108 tunga torrviktskilon.

Rekommenderad ålder 6-11 år.
Aktuell förare 30+... :)


Med dessa förutsättningar är det full skyddsmundering som gäller! :tummenupp


Värmer upp vrålåket
2420-m.jpg


Toppfart svindlande 40+...


Börjar bli varm i käderna
2418-m.jpg



Reach for the sky! :lol
2419-m.jpg



Tack till Wheeliam för lånet! :yoparty


/R
 
Fan, på en av bilderna så såg det ju ut som om du hade amputerat högerbenet :3freak
 
Apambulans skrev:
Fan, på en av bilderna så såg det ju ut som om du hade amputerat högerbenet :3freak

Det inte bara ser ut så, det ÄR så. ;)

Bencancer för massor av år sen.


/R
 
Teo skrev:
å du din dåre hjular runt på både motarder och trialhojar!

Allt jag kommer över som går att wheela med... ;)


Tumbroms är beställd till min Raptor så det kommer både film och bilder på stunts med en riktig maskin vad det lider.


Bilder på min maskin, inte mycket orginal här inte:

2033-m.jpg


Lysena är endast för "nattliga" uppdrag. Faktiskt är det lysen från R1:an som kommer till användning...

2032-m.jpg



Högkompskolv, portad topp, balanserat och lättat.
Jaeger A Armar med Reiger dämpare och Durablue bakaxel.
Scorpion helsystem, aluminum luftburk, AC Nerfs, TAG styre, Stålomspunna slangar med YZF450 ok fram och AP Racing huvudcylinder mm mm...


Rolig! :tummenupp

/R
 
Last edited:
tumbroms

Raid72 skrev:
Allt jag kommer över som går att wheela med... ;)


Tumbroms är beställd till min Raptor så det kommer både film och bilder på stunts med en riktig maskin vad det lider.


Bilder på min maskin, inte mycket orginal här inte:

2033-m.jpg


Lysena är endast för "nattliga" uppdrag. Faktiskt är det lysen från R1:an som kommer till användning...

2032-m.jpg



Högkompskolv, portad topp, balanserat och lättat.
Jaeger A Armar med Reiger dämpare och Durablue bakaxel.
Scorpion helsystem, aluminum luftburk, AC Nerfs, TAG styre, Stålomspunna slangar med YZF450 ok fram och AP Racing huvudcylinder mm mm...


Rolig! :tummenupp

/R
tjena
är en kille som bröt ryggen och vart förlamd eftyer mc olycka men håller på ska byta in min raptor 02 till en gat reggad 05a och undrar vart du beställt tumbromsen?
mvh conny
 
Conny Hagström skrev:
tjena
är en kille som bröt ryggen och vart förlamd eftyer mc olycka men håller på ska byta in min raptor 02 till en gat reggad 05a och undrar vart du beställt tumbromsen?
mvh conny


Aj, aj... Jag har också brutit ryggen, två kotor och två som vart skadade tillsammans med komprimering av ryggraden och sju frakturer i bäckenet. Inte skoj.. Men jag vart inte förlamad, även om det var nära.

Hursomhelst... Tumbroms finns att beställa från England:
http://www.demon-tweeks.co.uk

Kör du, har du kört bana någonting? Det finns en fin bana vid Ticksta i Norrtälje bland annat. Funkar ju att även köra Gatreggad. Är ingen rullstolsbunden med och kör, vad jag vet, men det är två som är enbenta och jag är en av dem.. ;)

Hör av dig om du vill veta mer: jocke@spymac.com


/J
 
Raid72 skrev:
Aj, aj... Jag har också brutit ryggen, två kotor och två som vart skadade tillsammans med komprimering av ryggraden och sju frakturer i bäckenet. Inte skoj.. Men jag vart inte förlamad, även om det var nära.

Hursomhelst... Tumbroms finns att beställa från England:
http://www.demon-tweeks.co.uk

Kör du, har du kört bana någonting? Det finns en fin bana vid Ticksta i Norrtälje bland annat. Funkar ju att även köra Gatreggad. Är ingen rullstolsbunden med och kör, vad jag vet, men det är två som är enbenta och jag är en av dem.. ;)

Hör av dig om du vill veta mer: jocke@spymac.com


/J
ahaaa du är en såmn där lyckinvalid?? :banana :yoparty
 
Raid72 skrev:
Eton Viper 50.
2.7 ystra hästar och 108 tunga torrviktskilon.

Rekommenderad ålder 6-11 år.
Aktuell förare 30+... :)


Med dessa förutsättningar är det full skyddsmundering som gäller! :tummenupp


Värmer upp vrålåket
2420-m.jpg


Toppfart svindlande 40+...


Börjar bli varm i käderna
2418-m.jpg



Reach for the sky! :lol
2419-m.jpg



Tack till Wheeliam för lånet! :yoparty


/R


se lite fejk ut på den 3e bilden du :huvet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top