BridgeMill
SSEMSE #10592
Jag lider av den välkända åkomman hos mcfolket, abstinens. Jag klarar snart inte gå ut ur huset längre, för risken att man möter nån lycklig på två hjul e ju rätt stor. Jag har varit utan min nu i över en vecka (service och bänkning, med lite tur 130 på bakhjulet
) Varje gång jag möter eller ser nån medmänniska på hoj så sprutar avundsjukan ur öronen, man blir nästan lite mordisk...
jag måste titta åt ett annat håll och intala mig själv att det e ju bara dyrt och farligt att köra mc. Det är inte alls kul att köra, det är bara jobbigt att ta på sig alla kläderna och det dönar ju så mycket att man får ont i huvudet och varm blir man ju... Mitt tillstånd håller på att gå från förnekelse till förargelse.
Men men, jag har förhoppningar om att få tillbaka den till helgen. Jag får hålla mig till öl så länge, så
på er och håll er långt borta från mig, för mitt och er eget bästa, men vänta bara tills jag får min tillbaka då ska ni f-n få tillbaka med samma medel...
Ha det kul på vägarna och kör lugnt... eller naj, ge järnet, men gör det med förstånd. Vi ses
//Mallan
Men men, jag har förhoppningar om att få tillbaka den till helgen. Jag får hålla mig till öl så länge, så
på er och håll er långt borta från mig, för mitt och er eget bästa, men vänta bara tills jag får min tillbaka då ska ni f-n få tillbaka med samma medel...Ha det kul på vägarna och kör lugnt... eller naj, ge järnet, men gör det med förstånd. Vi ses
//Mallan