Extranyckel till Kawa?

jennapenna

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2010
Hoj
ER6f-08
Försökte göra en extranyckel till min er6a idag, men den gick inte ens i låset. Måste man ha en original som någon slipar till? Var kan man köpa det? hittade på mcweb men det kostade 99.- i frakt och det kändes lite saftigt för en nyckel..

Vet inte vem som gjorde kopian men verkar som det var en amatör. Har haft/gjort massor med nycklar. Med rätt profil på piratämnet är det inga problem om det inte är någon form av diod i nyckel som skall hindra stöld. Ring Nyckelkopia i Mariefred så kan dom hänvisa... Dööenkelt!!!

har en närliggande fråga.. behöver en ny nyckel till min zx10r 07a, sitter ju imobiliser på den och vad jag förstått måste man ha en röd nyckel för att kunna göra nya, det har inte jag, hur löser man det?

"original" nyckelämnen kan man förresten köpa på ebay, men 99:- finns nog inte överdrivet mycke att spara in på...

har en närliggande fråga.. behöver en ny nyckel till min zx10r 07a, sitter ju imobiliser på den och vad jag förstått måste man ha en röd nyckel för att kunna göra nya, det har inte jag, hur löser man det?

"original" nyckelämnen kan man förresten köpa på ebay, men 99:- finns nog inte överdrivet mycke att spara in på...

Har kollat lite mer ingående och det är ett byte av cdibox som gäller.
Och så länge du har de gråa nycklarna så behöver man inte byta låsen.
Så tipset jag kan ge dig är att leta efter den röda nyckeln :brinnerup

Lycka till

Last edited:
Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...