Extrajobb för dig med lätt mckort

Skinnställ är nog inte att ta i för 125:a... En moppe som går i 100 är lika farlig att trilla med som en r1 som går i 100. Skinnstället kan avgöra ifall du skadar dig svårt t.o.m dör eller om du bara hoppar upp och åker vidare ifall du har tur.

Skinnställ är nog inte att ta i för 125:a... En moppe som går i 100 är lika farlig att trilla med som en r1 som går i 100. Skinnstället kan avgöra ifall du skadar dig svårt t.o.m dör eller om du bara hoppar upp och åker vidare ifall du har tur.

Precis, man blir lite lack på folk som ser lätt på allt vad skydd heter...
Jag är trött eller nej, riktigt jävla förbannad på alla som ser lätt på skydd och kommer glidandes på sporthojar i 200 blås klädda i jeans och t-shirt!

har ni inte insett att det inte behöver vara så roligt att slita bort stora köttstycken från kroppen, kanske slipa ner lite ben eller DÖ?!

Under hur lång period söker ni arbetare? Jag ska ta kortet snart och då är jag intresserad av att jobba lite:)

kan vara intresserad. men som sagt mer info!! mkt mer info tillochmed

Precis, man blir lite lack på folk som ser lätt på allt vad skydd heter...
Jag är trött eller nej, riktigt jävla förbannad på alla som ser lätt på skydd och kommer glidandes på sporthojar i 200 blås klädda i jeans och t-shirt!

har ni inte insett att det inte behöver vara så roligt att slita bort stora köttstycken från kroppen, kanske slipa ner lite ben eller DÖ?!

En 125:a går ju knappast 200...

Och jag brukar ha huv tröja.

risken att krasha 125:a känns ju inte riktigt överhängande.

Skojjar du? Det är ju lika stor chans att krascha med din i 150km/h som med en R1 i samma hastighet!

Jo, men det finns ju inte raksträkor i världen som räcker att få upp miton i 150! :gnissla

I och för sig finns ju risken för idiotiska bil förare, som varken ser eller hör. :mad:

Jo, men det finns ju inte raksträkor i världen som räcker att få upp miton i 150! :gnissla

I och för sig finns ju risken för idiotiska bil förare, som varken ser eller hör. :mad:

jag har fått upp min i 150 när jag inte pressade den... fast detta menar jag hastighetsmätaren på miton:D

Många frågor!

Vi använder oss utav personal åter runt och i olika utsträckning gällande antal. Vissa kampanjer sker på annan ort med övernattning. Lönefrågor löses inför eventuell anställning, beroende på ålder. Vi har hjälmar och jackor, men inga skinnställ används då fordonen sällan kör fortare än 50 km/h.

All reklam syns på reklamsläpet. 90% av alla kunder nyttjar även sampling och har egen klädsel till personalen. Alla A-körkort fungerar, fordonen är på 125 resp 150 kubik.

Se mer info på vår hemsida www.lookmedia.se och maila mig din info (ålder, namn, adress osv) med telenummer, email och bild till christian@lookmedia.se så har jag dig i vår bank inför framtida jobb om du är intresserad. Har du en CV så släng med den!

Intresset här på sporthoj.com är större än vad jag trodde och räkna därför inte med att jag hinner svara på alla mail eller PM!

Med vänliga hälsningar

Christian Bruun
christian@lookmedia.se

En 125:a går ju knappast 200...

Och jag brukar ha huv tröja.

risken att krasha 125:a känns ju inte riktigt överhängande.

så 200km/h är den magiska gränsen för att skada sig :va och varför i hela friden skulle det vara mindre risk att krasha med en 125a än med en större hoj :va

så inget mer OT nu

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...