Extra ryggskydd i garderoben?

Olzki

Veritas hermetica
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
R1...såklart
Ska skaffa ett nytt ryggskydd och tänkte bara kolla om det var något som kanske förköpt sig och hade ett juste sådant som bara skräpade hemma i garderoben? (och ville tjäna en slant på det istället :) )

Alternativt byta ett kortare ryggskydd (oanvänt och för längd 160-170 cm) mot något som passar en som är 180 cm?

/Olzki

Jomenvisst. Har ju brorsans här. Ska bara kolla så han inte lovat bort det till någon..

Last edited:
Anneli skrev:
Jomenvisst. Har ju brorsans här. Ska bara kolla så han inte lovat bort det till någon..

Kalas! Vad är det för typ, märke? Har för närvarande ett gammalt kasst dainese som man bara spänner med ett band kring midjan.

Vet att Frille har ett som han inte gillar. Är rätt brett. Kan vara värt att kolla på. Annars rekomenderar jag att köpa ett nytt Dainese Wave II för 1295kr. Kanonbra, luftigt och vann bäst i test i skyddsförmåga.

Kreuger skrev:
Vet att Frille har ett som han inte gillar. Är rätt brett. Kan vara värt att kolla på. Annars rekomenderar jag att köpa ett nytt Dainese Wave II för 1295kr. Kanonbra, luftigt och vann bäst i test i skyddsförmåga.

Jätte bra skydd..... :tummenupp

Tydligen ett väldigt populärt och bra skydd.Så bra att jag har fått köpt ett i år igen. Inte ensam om att vilja ha MITT skydd :död

:)

Anneli skrev:

Eller så att du kanske inte redan har en "förstatjingare" på den *harkel harkel* :slicka

eller är jag inte tuff nog... :lol

CoRuS skrev:
Eller så att du kanske inte redan har en "förstatjingare" på den *harkel harkel* :slicka

eller är jag inte tuff nog... :lol

De var ju dig jag skulle kolla med om du var av eller på knäppo!.. :tungan

:blah

Kreuger skrev:

Säljs det nånstans på www?

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...