Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fanrejser skrev:det hade jag oxå på min zundapp![]()
Men skjutspinnar på framhjulet på en Compact då.....rejser skrev:det hade jag oxå på min zundapp![]()
Inte bara sett dem användas! Nekat att åka på dem ocksåYasha skrev:Mmm... jag har sett dem användas också...Olle och lillsyrran i skogen på mopeden.. en syn för gudar! När man inte fick hela j-a sandhögar och grusvägar i plytet när de uuiiiilade iväg!
![]()
You go get 'em, Olle!!!![]()
Neeeej!!! Klart jagOlleR skrev:Inte bara sett dem användas! Nekat att åka på dem ocksåDessutom dissade du att prova min moped, IGEN! Man kan undra om du verkligen älskar mig längre
Det var roligt att ni kom förbi! Även om det blev en lite kort och bitvis besvärlig tur i skogen.
Yasha skrev:Neeeej!!! Klart jag-ar dig ff, Olle!
Jag dissade inte din moped den här ggn, jag lovar!!!
Den var ju upptagen typ hela tiden när jag väl vågade mig på att låna/prova de som fanns på plats...
Jag är lite feg, lånar gäran ut min moped men är seg på att låna andras... men vi hade ju allmänna hojprovardagen där i sandlådan.
Nästa gång, men på asfalt ,okej?!?
![]()
(Förstår du hur lite kontakt med marken ditt framhjul hade haft om du hade haft en mindre val som nyttjade skjutspinnarna?!? ojojoj... syrran räckte nog som barlast, helt övertygad faktiskt!)
Det var kul att träffas igen, det måste bli fler ggr, snart!!!![]()
OlleR skrev:Okay då godkänt![]()
I vinter ska ni få komma upp, då får ni bo på lyxhotell (Olles villa) med gångavstånd till Olle raceway. Det blir en weekend för två med äventyr på motorcykel, i bil och kanske även på snöskoter.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |