Expressen/Aftonbladet, jag har lessnat

För att inte tala om alla klädkedjor som tar upp en massa plats, både fysiskt och i media, med sitt livstilsskräp som man ändå är på tok för ful för att bära.

Aftonbladet.. Expressen... Se & hör.. Same shit! skvallerblaskor allihopa!

Hade vart så skönt och slippa skiten. (hacka hemsidan? någon?)

Det sjuka är att det är "vårt" fel för att det finns folk som köper skiten :huvet

Själv är jag inte ens inne på deras svettiga hemsida heller längre.. Nä, spräng skiten i luften :machinegu :machinegu

Finns inte så mycket mer att välja på :gråta
Det konstiga är att båda är lika dåliga och journalistiken är nästan lika med noll :gnissla

Jag tycker Aftonbladet och Expressen är roligare läsning än tex DN och Svenskan! Jag gillar skvallret och allt skitsnack... Blir bara deppig av att läsa hur det är på riktigt.

nill0w skrev:
2176935 Jag tycker Aftonbladet och Expressen är roligare läsning än tex DN och Svenskan! Jag gillar skvallret och allt skitsnack... Blir bara deppig av att läsa hur det är på riktigt.

Jo, gillar man att läsa om tex. vilka underkläder som Zlatan använder, hur mycket kändis ABC tappade i vikt med bantningsbetod DEF och om Victorias pojkvän så är det förstås skvallertidningarna som gäller.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg