Explorer 8

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Installerade precis internet explorer 8,hade 6an innan.. den kom som en uppdatering som vanligt. Såg hur den installerade språkpaketen men den lästes in på engelska? så nu är allt som rör webbläsaren på engelska resten av burken står det på svenska? Ok inget problem igentligen ,men vore skönt o få det enhetligt. Någon som installerat o märkt samma?

Rappe

Edit såg nu att smilisarna verkar inte lira heller dom står utanför rutan i det gråa som brukar va på sidorna på sh sidan:D Verkar va knas här:D

Edit igen:D Kör xp media center

Last edited:
Varför använder du den skiten när det finns bättre grejer tillgängligt? Firefox är första steget men om du vill surfa snabbt så gå över till Google Chrome.
Det finns inget som sabbar din surfupplevelse så bra som att använda Explorer.

Gör om, gör rätt. :)

Varför använder du den skiten när det finns bättre grejer tillgängligt? Firefox är första steget men om du vill surfa snabbt så gå över till Google Chrome.
Det finns inget som sabbar din surfupplevelse så bra som att använda Explorer.

Gör om, gör rätt. :)

Mmm satt bara o vänta på den:hihi Svårt o lära gamla hundar sitta..

Att smilisarna är på sidan om, beror nog inte på webbläsaren. Jag kör Firefox, och det är lika där.

OT\
Kodden: Har du nånsin provat IE8? Jag har inte heller gjort det, men av vad jag läst så är den inte långsammare än Firefox, snarare tvärtom.
Fast nu kör jag Firefox ändå, och det beror på alla fiffiga tillägg som finns.

Japp, det har jag. Använder i stort sett alla moderna och omoderna browsers i jobbet på gott och ont. IE8 har helt klart blivit ett steg i rätt riktning, men jag kan ändå inte rekommendera den utan hellre FF3 eller chrome som är min personliga favorit. Tilläggen i Firefox är helt klart ett stort plus.

Back