Excellent site !

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Måste bara få säga att jag tycker det här är en alldels utmärkt sajt som har det mesta.

1. Folk som kan
2. Folk som bjuder på sig själv
3. Råd, tips, rolig läsning etc etc.

Perfekt för en gröngöling som jag som inte ens har en hoj än, men snart så ;)
Alldeles utmärkt att sitta här och läsa och drömma när det ännu är för kallt för att vara ute och köra själv !

Tack Swedie för ett bra jobb !

/Kristian
 
Kan inte annat än att hålla med.

Många timmar spenderas på forumet varje dag. Man är beroende.
 
Ja det är ganska hemskt egentligen hur SH har tagit över ens själv. Men så snart sista snön torkar undan så kommer det nog inte sitta så många framför datorn. Har ju mycket att lära i sommar...många timmar på Gordon.
 
Tackar! Försöker o göra mitt bästa för att Sporthoj.com ska vara en trevligt sajt. Men tyvärr oxå nu när sajten blir större, blir det även mer problem pga all information som skrivs här. Det har börjat fått konsekvenser utöver forumets ramar.

Därmed har nya regler uppkommit.
 
Japp håller me! har verkligen blivit beroende av den här sidan...och har fått mycket hjälp me! :Bugar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top