Excel - var finns filer som (kanske) autosparas

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Jag satt sent igår och jobbade med ett excelark, reste mig upp och gick hem. Sparade inget, lämnade bara datorn på.

Under natten har microsoft bestämt att det behövdes en viktig uppdatering, och sedan har datorn startats om. Dokumentet verkar vara borta.

Innan jag nu bestället min flygbiljett till staterna för att metodiskt slå ihjäl hela det där hjärndöda jävla bluffbolaget med ett lättmetallsbollträ, finns det någon chans att mitt dokument ligger någonstans i datorn och flyter?

t-rex skrev:
Jag satt sent igår och jobbade med ett excelark, reste mig upp och gick hem. Sparade inget, lämnade bara datorn på.

Under natten har microsoft bestämt att det behövdes en viktig uppdatering, och sedan har datorn startats om. Dokumentet verkar vara borta.

Innan jag nu bestället min flygbiljett till staterna för att metodiskt slå ihjäl hela det där hjärndöda jävla bluffbolaget med ett lättmetallsbollträ, finns det någon chans att mitt dokument ligger någonstans i datorn och flyter?
tanken är att office applicationerna sparas temporärt tills det avslutas korrekt vilket inte torde skett. så i samma mapp eler under användarnamn\lokala inställningar\temp. eller sök på ~*.xls. beror på hur gärna du vill ha tillbaks dokumentet. finns program som kan plocka fram filerna igen

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg