excel banor?

Tamtech

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Ort
uppl-väsby
Hoj
ingen
vart går det att få tag på excel fälgbanor som passar husqvarna eller oborrade blåa eller svarta??

Frågan kommer upp pga. att husky har givetvis egen borrning på sina fälgbanor, jag har lyckats hitta oborrade i silver men jag vill ha blåa eller svarta..
samt gärna 5" bak.
ingen som har en länk till lite fälgtillverkare eller så? :va
:kulspruta

Vill ha nu......
 
Tamtech skrev:
vart går det att få tag på excel fälgbanor som passar husqvarna eller oborrade blåa eller svarta??

Frågan kommer upp pga. att husky har givetvis egen borrning på sina fälgbanor, jag har lyckats hitta oborrade i silver men jag vill ha blåa eller svarta..
samt gärna 5" bak.
ingen som har en länk till lite fälgtillverkare eller så? :va
:kulspruta

Vill ha nu......

www.zupin.de
http://www.zupin.de/images/images_zupin/pdf/katalog2004/258-260 Felgen/258-259 Excel.pdf
 
Tamtech skrev:
vart går det att få tag på excel fälgbanor som passar husqvarna eller oborrade blåa eller svarta??

Frågan kommer upp pga. att husky har givetvis egen borrning på sina fälgbanor, jag har lyckats hitta oborrade i silver men jag vill ha blåa eller svarta..
samt gärna 5" bak.
ingen som har en länk till lite fälgtillverkare eller så? :va
:kulspruta

Vill ha nu......

Egen borrning har dom inte. Men har större nav som kanske inte passar japanarna. Excel har alla färger
 
Joda egen borrning har dom visst....mina gamla sönderkörda fälgbanor har helt annan nippelvikel jämfört med "vanliga" färdigborrade banor.

Det har jag lärt mig den hårda vägen... så nu står man där med 3! fälgbanor som inte går att ekra på..dom passar givetvis allt annat, utom husky.

Vet att nox, samt RR har svarta excel, men dom kostar 4500ca st.... väldans dyrt...

Dom kopletta hjulen som kommer från WRP (palles) är asså hysky nav, borde således ha rätt borrning, men det var inget somm dom på Palles kännde til.. han skulle prata med italien... kan ta en stund...

men nån borde ju sälja excel 5"... har sätt att Zupin gör det med rätt borrning.. men jävlar va dyrt.
 
vad vill du ha för dina fälgbanor?? :7peta


Hehe....



Tamtech skrev:
Joda egen borrning har dom visst....mina gamla sönderkörda fälgbanor har helt annan nippelvikel jämfört med "vanliga" färdigborrade banor.

Det har jag lärt mig den hårda vägen... så nu står man där med 3! fälgbanor som inte går att ekra på..dom passar givetvis allt annat, utom husky.

Vet att nox, samt RR har svarta excel, men dom kostar 4500ca st.... väldans dyrt...

Dom kopletta hjulen som kommer från WRP (palles) är asså hysky nav, borde således ha rätt borrning, men det var inget somm dom på Palles kännde til.. han skulle prata med italien... kan ta en stund...

men nån borde ju sälja excel 5"... har sätt att Zupin gör det med rätt borrning.. men jävlar va dyrt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top