excel banor?

Tamtech

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Hoj
ingen
vart går det att få tag på excel fälgbanor som passar husqvarna eller oborrade blåa eller svarta??

Frågan kommer upp pga. att husky har givetvis egen borrning på sina fälgbanor, jag har lyckats hitta oborrade i silver men jag vill ha blåa eller svarta..
samt gärna 5" bak.
ingen som har en länk till lite fälgtillverkare eller så? :va
:kulspruta

Vill ha nu......

Tamtech skrev:
vart går det att få tag på excel fälgbanor som passar husqvarna eller oborrade blåa eller svarta??

Frågan kommer upp pga. att husky har givetvis egen borrning på sina fälgbanor, jag har lyckats hitta oborrade i silver men jag vill ha blåa eller svarta..
samt gärna 5" bak.

Vill ha nu......

www.zupin.de
http://www.zupin.de/images/images_zupin/pdf/katalog2004/258-260 Felgen/258-259 Excel.pdf

Tamtech skrev:

samt gärna 5" bak.

Vill ha nu......

Egen borrning har dom inte. Men har större nav som kanske inte passar japanarna. Excel har alla färger

Joda egen borrning har dom visst....mina gamla sönderkörda fälgbanor har helt annan nippelvikel jämfört med "vanliga" färdigborrade banor.

Det har jag lärt mig den hårda vägen... så nu står man där med 3! fälgbanor som inte går att ekra på..dom passar givetvis allt annat, utom husky.

Vet att nox, samt RR har svarta excel, men dom kostar 4500ca st.... väldans dyrt...

Dom kopletta hjulen som kommer från WRP (palles) är asså hysky nav, borde således ha rätt borrning, men det var inget somm dom på Palles kännde til.. han skulle prata med italien... kan ta en stund...

men nån borde ju sälja excel 5"... har sätt att Zupin gör det med rätt borrning.. men jävlar va dyrt.

vad vill du ha för dina fälgbanor?? :7peta

Hehe....

Tamtech skrev:
Joda egen borrning har dom visst....mina gamla sönderkörda fälgbanor har helt annan nippelvikel jämfört med "vanliga" färdigborrade banor.

Det har jag lärt mig den hårda vägen... så nu står man där med 3! fälgbanor som inte går att ekra på..dom passar givetvis allt annat, utom husky.

Vet att nox, samt RR har svarta excel, men dom kostar 4500ca st.... väldans dyrt...

Dom kopletta hjulen som kommer från WRP (palles) är asså hysky nav, borde således ha rätt borrning, men det var inget somm dom på Palles kännde til.. han skulle prata med italien... kan ta en stund...

men nån borde ju sälja excel 5"... har sätt att Zupin gör det med rätt borrning.. men jävlar va dyrt.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!