asdf
rastafari
- Gick med
- 12 Jun 2008
- Ort
- Luleå/Oslo
- Hoj
- EXC 450 -06 *Såld* 660 SMC -05 *Såld* FS650 -08 *Såld* EXC 525 -06
Går fint när man kör, men när jag släpper gasen vill den dö och jag är tvungen att varva hela tiden mellan jag byter växlar för att den inte ska lägga av. Dör även när man vrider om gasen snabt, utan måste varvas upp sakta men säkert...
Kan det vara smuts i förgasaren, luftfiltret som måste tvättas eller reedventilerna? Någon som kan ge en vink om var jag ska börja titta vore fint!
Kan det vara smuts i förgasaren, luftfiltret som måste tvättas eller reedventilerna? Någon som kan ge en vink om var jag ska börja titta vore fint!
