exc 250 -02 fälgar på en 660

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Passar fägarna? exc->lc4 xr650->xr600

Passar det?
exc 250 -02 fälgar på en 660
Xr 650 fälgar på en xr 600 (Finns det nått annat dom passar till?)

Last edited:
Passa på att låna lite.

Är det mycket knök att få ett par 690sm fälgar att sitta på en 525sx?
Byta nav eller mixtra med distanser, samma axelmått?

Passa på att låna lite.

Är det mycket knök att få ett par 690sm fälgar att sitta på en 525sx?
Byta nav eller mixtra med distanser, samma axelmått?

690 bakhjul kan du glömma på alla andra KTM då de har bredare nav. Fram går dock.

Prulle: EXC-02 har 20mm axel fram. Din 660 har säkerligen 26mm. Går att fixa men med tanke på tillgången av beg hjul så köp brätt istället. Bak passar utmärkt.

Last edited:
690 bakhjul kan du glömma på alla andra KTM då de har bredare nav. Fram går dock.

Prulle: EXC-02 har 20mm axel fram. Din 660 har säkerligen 26mm. Går att fixa men med tanke på tillgången av beg hjul så köp brätt istället. Bak passar utmärkt.
Okej då vet jag! Då blir det nog en gasgas enduro istället, finns fler välskötta i rätt prisklass för mig.

Föresten hade du eventuellt en garageplats att hyra ut? Pm:ar när det blir aktuellt (slutet av nästa vecka eller veckan efter det, beror på folksam)

Last edited:
Okej då vet jag!

Föresten hade du eventuellt en garageplats att hyra ut? Pm:ar när det blir aktuellt (slutet av nästa vecka eller veckan efter det, beror på folksam)

Det beror på hur ofta du skall ha ut din cykel. Min står hos en kompis och där finns mer plats men bara en nyckel...

Aha okej mja tanken är väl att köra iaf 2 pass i veckan så det är nog inte så aktuellt då.

Har du varit ute på I20 och kört?

Där finns iof gott om träningstid men ont om folk så du lär få svårt att få ihop någon att åka med 2ggr i veckan.

Har du varit ute på I20 och kört?

Där finns iof gott om träningstid men ont om folk så du lär få svårt att få ihop någon att åka med 2ggr i veckan.
Nej har inte vart det.
Hur kommer det sig? Ser ju som sagt ut att vara sjukt mycket körtid? Hur många måste det minst va för att det ska bli nån körning, eller tänkte du på säkerhets aspekten? Iof trist i längden att harva runt själv också.

Nej har inte vart det.
Hur kommer det sig? Ser ju som sagt ut att vara sjukt mycket körtid? Hur många måste det minst va för att det ska bli nån körning, eller tänkte du på säkerhets aspekten? Iof trist i längden att harva runt själv också.

2pers räcker och ensam duger om man gillar spänning. Man drar dit och skriver upp sitt namn sen kör man....

Där är rätt dåligt med utövare ffa andra dagar än lör.

2pers räcker och ensam duger om man gillar spänning. Man drar dit och skriver upp sitt namn sen kör man....

Där är rätt dåligt med utövare ffa andra dagar än lör.
Okej, man får se det från ljusa sidan, jag är inte i vägen för nån trots mitt låga tempo :D
Hur ofta kör du?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...