Geronimo79
Ny medlem
Har haft en crf 450 -05 ny innan jag köpte husan ny, samma service men husan är betydligt bättre för gata - mer pulver, 6vxl så det blir ganska stor skillnad. Köp Husa el ktm 625

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
verkar vara många som är rädda för att byta från sporthoj till motard (husaberg) pga. service. men tänk på att det ändå blir billigare med helförsäkring + en 100h service på en husaberg. än bara halvförsäkring i vissa fall på en sporthoj av nyare årsmodell. men om man tycker om att köra lågna rakor är husaberg inget jag rekomenderar.
och som många andra säger, man hinner väldigt långt på 100h, själv har jag hitils kört 5000km på 71h.
verkar vara många som är rädda för att byta från sporthoj till motard (husaberg) pga. service. men tänk på att det ändå blir billigare med helförsäkring + en 100h service på en husaberg. än bara halvförsäkring i vissa fall på en sporthoj av nyare årsmodell. men om man tycker om att köra lågna rakor är husaberg inget jag rekomenderar.
och som många andra säger, man hinner väldigt långt på 100h, själv har jag hitils kört 5000km på 71h.
börjar inse det jag med nu, tuvärr3106713Efter jag läste denna tråd började jag bli mer och mer tveksam till husaberg... Jag har nog inte råd då jag är 18 och går i skolan :/
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |