Tja! Ni känner säkert igen mig, ps-proffset på andra sidan tråden
Nu tror jag att det har blivit dags att byta hoj igen..
Jag är inne på Kawasaki till 100%.. men kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska köpa..vill gärna ha X6 , X9 , X10 eller X12..
Lägg gärna upp bilder!- kan göra inspiration till lackningar framöver =)
Själva frågan är att jag inte vet vilken årsmodell som skulle passa mig bäst
..Har ni några Tips?!
Tack på förhand!
Nu tror jag att det har blivit dags att byta hoj igen..
Jag är inne på Kawasaki till 100%.. men kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska köpa..vill gärna ha X6 , X9 , X10 eller X12..
Lägg gärna upp bilder!- kan göra inspiration till lackningar framöver =)
Själva frågan är att jag inte vet vilken årsmodell som skulle passa mig bäst
..Har ni några Tips?!Tack på förhand!
Last edited: