Eventuellt Hojbyte

Jompa05

Medlem
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Örebro
Hoj
Kawasaki zx6r 2009
Tja! Ni känner säkert igen mig, ps-proffset på andra sidan tråden;)

Nu tror jag att det har blivit dags att byta hoj igen..
Jag är inne på Kawasaki till 100%.. men kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska köpa..vill gärna ha X6 , X9 , X10 eller X12..

Lägg gärna upp bilder!- kan göra inspiration till lackningar framöver =)
Själva frågan är att jag inte vet vilken årsmodell som skulle passa mig bäst:va ..Har ni några Tips?!:rolleyes:
Tack på förhand!
 
Last edited:
Det är väl bara att prova respektive modell och så får du se vad du fastnar för. Det finns nog tusentals olika infallsvinklar på vad man ska ha. Prova och så vet du själv.

Ungefär som att ställa frågan. Vilken färg ska strumporna jag tänker köpa ha?
 
Wille skrev:
2408407 Det är väl bara att prova respektive modell och så får du se vad du fastnar för. Det finns nog tusentals olika infallsvinklar på vad man ska ha. Prova och så vet du själv.

Ungefär som att ställa frågan. Vilken färg ska strumporna jag tänker köpa ha?


Jag har varit och provat en del hojar på kawasaki-store i örebro och i stockholm..jag fastnade litegrann för nya x10an..öh.. typ en sån som ligger på köp&sälj nu..
 
Vill du byta från den du har känns ZX10:an som det givna alternativet tycker jag. Har dock inte själv testat varken eller, men 9:an är gammal, och 12:an är stor. :)
 
Peccus skrev:
2408453 Vill du byta från den du har känns ZX10:an som det givna alternativet tycker jag. Har dock inte själv testat varken eller, men 9:an är gammal, och 12:an är stor. :)


ska kolla upp det ;) tack!
 
Har du en ZX6R -05 nu och vill byta så är ZX10 enda alternativet. 6an är ju inte uppdaterad i år och 9an och 12an är gamla o tunga.
 
Jompa05 skrev:
2408396 Tja! Ni känner säkert igen mig, ps-proffset på andra sidan tråden;)

Nu tror jag att det har blivit dags att byta hoj igen..
Jag är inne på Kawasaki till 100%.. men kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska köpa..vill gärna ha X6 , X9 , X10 eller X12..

Lägg gärna upp bilder!- kan göra inspiration till lackningar framöver =)
Själva frågan är att jag inte vet vilken årsmodell som skulle passa mig bäst:va ..Har ni några Tips?!:rolleyes:
Tack på förhand!
Du har pm RING!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top