Eventuella datum för en till SH-fest på Hardrock cafe sthlm.. Rösta!

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

Vilket datum för ny Sh-fest skulle passa dig bäst?

• Antal röstningar
    0
Om det är till någon tröst Kakan så vet jag och många andra att info ut till hojklubbarna runt omkring ang festen, är din förtjänst. Det tror jag alla uppskattar, så det inte bara blev folk från Temptation (heter det så?), Facebook mm.

I övrigt tycker jag uppdelningen av ansvariga för pubkvällar & fester låter bra. :tummenupp

Om det är till någon tröst Kakan så vet jag och många andra att info ut till hojklubbarna runt omkring ang festen, är din förtjänst. Det tror jag alla uppskattar, så det inte bara blev folk från Temptation (heter det så?), Facebook mm.

I övrigt tycker jag uppdelningen av ansvariga för pubkvällar & fester låter bra. :tummenupp

:tummenupp Jag gillar å ha pubkvällar ;) helst dom jag inte kan vara med på :D

:tummenupp Jag gillar å ha pubkvällar ;) helst dom jag inte kan vara med på :D

Så typiskt du att arrangera och sen ta extrajobb och inte dyka upp själv. :D

Det blir nog bra i slutändan det här! Lite inkörningsproblem och barnsjukdomar hör till. :gnissla Kommer bli en rolig vinter det här! Kanske kommer förbi puben på juldagen, vi får se. :)

Så typiskt du att arrangera och sen ta extrajobb och inte dyka upp själv. :D

Det blir nog bra i slutändan det här! Lite inkörningsproblem och barnsjukdomar hör till. :gnissla Kommer bli en rolig vinter det här! Kanske kommer förbi puben på juldagen, vi får se. :)

Jag kommer inte, då jag är x-antal mil söderut vid den tidpunkten. Däremot tycker jag din avatar är helt överlägsen :D

som nu, spikat 1a mars 2008.

:yoparty ......då rockar vi fetare än någonsin, håll utkik efter pubar fram till dess. men nästa feta fest, blir 1a mars som det ser ut nu.

vi jobbar på hardrock göteborg också, jan 26e. Men det är lite knepigare än sthlm, eftersom vi är sthlm'are, å hardrock göteborg har ändå fullt varje helg.

men det finns bra chanser där, om vi övertygar folket där nere om att sh folket festar duktigt :yoparty och att hardrock får lite publicitet i eventuella reportage som följer...

:)

vi jobbar på hardrock göteborg också, jan 26e. Men det är lite knepigare än sthlm, eftersom vi är sthlm'are, å hardrock göteborg har ändå fullt varje helg.

men det finns bra chanser där, om vi övertygar folket där nere om att sh folket festar duktigt :yoparty och att hardrock får lite publicitet i eventuella reportage som följer...

:)

sant sant!!! vi hoppas på det bästa!!!
*håller tummarna* :tummenupp

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...