Evenemang vi kan åka på

sugen? Har du varit där förut? Är inte sporthojs åkare hatade bland raggare:näsblod

Åka hofors på lördag annars.

tänkte dra ner en sväng i morgon fredag o kolla lite damer på powermeet
nån som e sugen, klart vi klipper raggar jäveln!!

Fy fan va de regnar

Hoppsa ni får se lite :tuttar men bland raggarna så e de mer vanligt med :arsele har du tur Mange så kanske du kan :krama nån sugen fjortis :yoparty .
Hoppas ni har kul iaf

/ Dennis

så less blev tagen av uppsalas nekrofilkår torska reg skylt fick nästa följa med till aresten om jag inte hade ändrat min attityd! jävla bögar det där !! nej fan blev ingen fjortis, knappt nå pattar heller bra surt ju, plus att nån jävel baka på våra hojar

så less blev tagen av uppsalas nekrofilkår torska reg skylt fick nästa följa med till aresten om jag inte hade ändrat min attityd! jävla bögar det där !! nej fan blev ingen fjortis, knappt nå pattar heller bra surt ju, plus att nån jävel baka på våra hojar

fyfan villken pisskväll för din del :gnissla och så nya stället genomdränkt oxå men som sagt vi är ju inga putsbögar och det lönar sig aldrig att stanna för en gris :rolleyes:

Tråkigt det som hände igår, och du fick tydligen en skitavslutning till råga på allt. Räckte mer än väl det som va.

Kul att åke med er, ses

Tråkigt det som hände igår, och du fick tydligen en skitavslutning till råga på allt. Räckte mer än väl det som va.

Kul att åke med er, ses

ja de var ju inte den bästa kväll, men men vad gör man.
Denna började inte direkt bra heller ju så illa, m en det var kul att åka med er, lär ju bli flera svängar ha en trevlig natt :arsele:yoparty själv ska ja få besök av ett par:tuttar

Byt märke o bli gubbe du me ..

Du får göra som jag och Ratt1a, sikta in dig på Amerikanskt så slipper du konstapeln :tummenupp

Nästa helg är det ju NM och SM i Roadracing på Gelleråsen. Det skall besökas, antingen med eller utan hoj. Blir det hoj & någon av er ska ner så vore det kul att samåka.

// Ullis

Nästa helg är det ju NM och SM i Roadracing på Gelleråsen. Det skall besökas, antingen med eller utan hoj. Blir det hoj & någon av er ska ner så vore det kul att samåka.

// Ullis

det låter mycket intressant, e det hela helgen ? kanske ska ta husvagnen o en polare får hojen ner kanske:yoparty

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025