EVE-Online

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
Nån som lirar detta och kan ge lite tips på vad man borde satsa på i början.. vad ska man träna, köpa för saker, "jobba" me?

Kan olla med min polare som lirar. Han har kört sedan första Betastadiet så nåt matnyttigt borde han nog kunna. :)

[edit] Bästa tipset är att joina ett redan existerande bolag. Då får man bra med tips, stöd och pengar. Vilket man väljer beror på vad man vill syssla med. Dom två snubbar jag känner som spelar är med i: www.tarnec.net Om dom verkar intressanta kan du hälsa från Blackout.

Last edited:
Plåtniklas skrev:
Kan olla med min polare som lirar. Han har kört sedan första Betastadiet så nåt matnyttigt borde han nog kunna. :)

[edit] Bästa tipset är att joina ett redan existerande bolag. Då får man bra med tips, stöd och pengar. Vilket man väljer beror på vad man vill syssla med. Dom två snubbar jag känner som spelar är med i: www.tarnec.net Om dom verkar intressanta kan du hälsa från Blackout.

Faktum är att jag håller fortfarande på med tutorialen så jag vet knappt hur man pratar med nån, än mindre hur man joinar ett bolag. Varför skulle de vilja ha med mig där? =)

eisbaer skrev:
Faktum är att jag håller fortfarande på med tutorialen så jag vet knappt hur man pratar med nån, än mindre hur man joinar ett bolag. Varför skulle de vilja ha med mig där? =)

Dom är trevliga och gillar att hjälpa n00bs? ;) Här försöker jag hjälpa dig och fixar in dig i ett företag och du kommer med en massa dumma motfrågor? :fatta!

Jag lirade lite under dom sista Beta-stadierna men föll aldrig riktigt för det där spelet. Det var helt enkelt lite för segt för min smak. :)

Äh!..sluta spela EVE och börja Spela Project ethropia DET är grymt..desutom är det riktiga pengar med så då tänker man till lite innan man köper grejer..prova det! dessutom kan man ta ut pengar oxå..finns folk som lever på det där..

Gå in i Sverige kanalen i Eve, där hjälper vi gärna n00bs ;)

Skämt åsido så kan du få mycket hjälp där och man kan roa sig med att snacka skit med folk medans man minar low-end roids

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage