Eurowheels ??

2WD

Gsxf
Gick med
13 Feb 2006
Hoj
Suzuki Gsx 600f
Har precis köpt en hoj av Eurowheels i Örebro. Någon här inne som har köpt något av dom tidigare? Tycker dom verkar hur bra som hellst, men undrar mest om det e någon här som har andra erfarenheter av dom...

Tacksam för svar snarast då jag ska hämta hem den i veckan.. :rolleyes:

Örebro?? Inte Fellingsbro då?? typ strax utanför Örebro...
Köpte en hoj där i höstas, supernöjd, :tummenupp kunde fan inte få bättre bemötande.. Kändes lite typ "välkommen hem till mig". :pannkyss

Har väl nästan bara importhojar..

Kan tyvärr inte säga att jag e nöjd. köpte NSR:en där för 2 år sen och blev helt klart fundersam över vad dom pysslade med. bland annat så visste dom inte korrekt årsmodell av min cykel.
Såg även att dom tvättade hojarna med högtryck :3freak .
Skulle även visa sig vara komplikatiner gällande avstrypning av min hoj. Eurowheels skulle skicka instruktioner på svenska strax efter köpet enligt avtal.
Dom dök upp 3 veckor senare på TYSKA :mad: .

Så jag har inget vidare förtroende hos den firman tyvärr.

2WD skrev:
Har precis köpt en hoj av Eurowheels i Örebro. Någon här inne som har köpt något av dom tidigare? Tycker dom verkar hur bra som hellst, men undrar mest om det e någon här som har andra erfarenheter av dom...

En tanke bara, hade det inte varit listigt att kolla upp dom innan du köpte hojen? :)

Hoztic skrev:
En tanke bara, hade det inte varit listigt att kolla upp dom innan du köpte hojen? :)

Klart hade det varit det, men vem fan har sagt att jag e listig.... :tungan
Måste ju våga chansa lite i livet eller hur??

MRJaggu skrev:
Kan tyvärr inte säga att jag e nöjd. köpte NSR:en där för 2 år sen och blev helt klart fundersam över vad dom pysslade med. bland annat så visste dom inte korrekt årsmodell av min cykel.
Såg även att dom tvättade hojarna med högtryck :3freak .
Skulle även visa sig vara komplikatiner gällande avstrypning av min hoj. Eurowheels skulle skicka instruktioner på svenska strax efter köpet enligt avtal.
Dom dök upp 3 veckor senare på TYSKA :mad: .

Så jag har inget vidare förtroende hos den firman tyvärr.

O va fan gör det om man tvättar med högtryck? det e väl bättre än att det tvättar med slang? man spolar ju inte rakt direkt mot lagrerna.
Lär dig.

Bra folk på Eurowheels :tummenupp Jätte trevliga och man får bra bemötane och dom svarar på alla ens dumma frågor. När ni endå är där i Felingsbro så hälsa på min mormor :)

var o kollade på en rs 125a i sommras och kan säga att jag blev shockad den var knappt ihop plockad och han hade inga service papper på den och bromskivorna var rostiga men det var en skitbra hoj osv tyckte han.... :6surkart så jag har inget förtroende:6surkart

2WD skrev:
1969905 Har precis köpt en hoj av Eurowheels i Örebro. Någon här inne som har köpt något av dom tidigare? Tycker dom verkar hur bra som hellst, men undrar mest om det e någon här som har andra erfarenheter av dom...

Hmmm. då var det du som köpte den jag skulle köpa :huvet fick iaf en riktigt bra bemötande av dem. De svara på alla konstiga frågor och verkar hur seriösa som helst!!!

Ska till dem igen imorgon och kolla på en annan hornet! Har fullt förtroende för dem just nu.

O va fan gör det om man tvättar med högtryck? det e väl bättre än att det tvättar med slang? man spolar ju inte rakt direkt mot lagrerna.
Lär dig.

Uppenbarligen vet du varför man inte tvättar med högtryck, så det var väl en dum fråga. Att pressa in vatten på ställen där det inte är tänkt att det ska vara är väl aldrig bra, inte bara i lager. På min Speed Triple hade det pressats in vatten innanför gummipackningen på ena cylindern vilket gjorde att tändstiftet rostade sönder.

Lär dig.

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back