Eurosport

Gufo

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2004
Hoj
En me trampor
Är det bara jag eller går det mindre motorsport på eurosport nu gämnfört med för ett par år sedan? Känns som det bara är Fotboll och alla andra "stora" sporter där nuförtiden. Nån borde starta en kanal med bara motorsport (kanske finns någon inte jag har sett vem vet).

Gufo skrev:
Är det bara jag eller går det mindre motorsport på eurosport nu gämnfört med för ett par år sedan? Känns som det bara är Fotboll och alla andra "stora" sporter där nuförtiden. Nån borde starta en kanal med bara motorsport (kanske finns någon inte jag har sett vem vet).

Tycker det är skit på Eurosport nu för tiden... :huvet

Gufo skrev:

ser alldrig på eurosport längre ! eller i morrn blir det väll ! då är det ju motor gp men annars så e det som sakt bara skit där !
finns ju exteam sport ! där brukar dom ju köra lite mer motorsportet men det är även mycket bmx och wakeboard och sånt !

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back