Eurosport

Gufo

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2004
Hoj
En me trampor
Är det bara jag eller går det mindre motorsport på eurosport nu gämnfört med för ett par år sedan? Känns som det bara är Fotboll och alla andra "stora" sporter där nuförtiden. Nån borde starta en kanal med bara motorsport (kanske finns någon inte jag har sett vem vet).

Gufo skrev:
Är det bara jag eller går det mindre motorsport på eurosport nu gämnfört med för ett par år sedan? Känns som det bara är Fotboll och alla andra "stora" sporter där nuförtiden. Nån borde starta en kanal med bara motorsport (kanske finns någon inte jag har sett vem vet).

Tycker det är skit på Eurosport nu för tiden... :huvet

Gufo skrev:

ser alldrig på eurosport längre ! eller i morrn blir det väll ! då är det ju motor gp men annars så e det som sakt bara skit där !
finns ju exteam sport ! där brukar dom ju köra lite mer motorsportet men det är även mycket bmx och wakeboard och sånt !

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT