Eurosport (poll)

Längtar du tillbaks till det Brittiska Eurosport?

• Antal röstningar
    0
Bj.O.rn skrev:
Äpplet å Sandy ihop på MotoGP vore kanske nåt, dom gör ju ett jämrans bra arbete ihop på många av SM/SO tävlingarna..

/B

Precis vad jag tänkte skrivit. Då är det bett i kommentarerna och ett större engagemang.

Viktigt är också som tidigare tagits upp att vi missar en hel del intervjuer och andra inslag. Tycker det är för jävligt att innehållet i t.ex. Fuchs intressanta reportage bara får en kort och rörig sammanfattning av de svenska kommentatorerna t.ex.

Ett förslag är att jag ser till att befinna mig på plats så att jag kan göra intervjuer åt svenska Eurosport... :crash

Fördelen med svenska kommentatorer är att dom kan nämna/göra reklam för det som händer inom svensk RR, vilket verkligen behövs. T.ex. inför EM Anderstorp i augusti så nämnde dom det evenemanget och uppmanande folk att åka dit, liksom senare i september så talade dom om B-racet på Sviestad t.ex.

Iofs så reagerade jag negativt när dom startade med svenska kommentatorer i början, men jag tycker att det har blivit bättre allt eftersom, så nu tycker jag fördelarna med nuvarande ordning överväger. Bottennapp finns, men i huvudsak gör dom ett bra jobb.

M.a.o. det är bra som det är.

Macho Woman skrev:
Ett förslag är att jag ser till att befinna mig på plats så att jag kan göra intervjuer åt svenska Eurosport... :crash

Varför inte? Finns väl tillräckligt med samlad kompetens här på SH för att ta över hela E-sports GP bevakning, eller? :brynad

Toby och gänget på Brittiska E-sport är utan tvekan mer underhållande Och jag saknar infon och intervjuerna från Randy men utan våra svenska kommentatorer så skulle skvallret om vad som händer här hemma och om våra egna hjältar försvinna.

Äpplet och Sandy kanske skulla vara något?

Skvaller från den Svenska RR-världen får vi väl här och på andra internetforum ändå?

hajen5 skrev:
Skvaller från den Svenska RR-världen får vi väl här och på andra internetforum ändå?

SH i all ära men skillnaden i antal tittare mellan ett internetforum och en TV-sändning är enorm. Dessutom är det så (vilket många här kanske inte tänker på) att det finns en hel del människor i detta land som inte har tillgång till internet regelbundet ännu, medan TV finns i stort sett överallt.

Ohh dear England !

Har sedan jag skaffade parabol -91 kunna sett Europsort med engelsk kommentering. Har haft parabolen på balkongen till min lägenhet för att jag inte stod ut med de svenska kommmentatorerna.

Det finns ingen som slår Toby , Julian , Randy när det gäller information och inlevelse. Man slipper höra förklaringar på:
Vad är det för skillnad på 2 och 4 takt?
och en massa andra oviktiga frågor som dom tar upp.

I år dog den goa mottagaren och jag var tvingen att utnyttja lägenhetens svenska eurosport. Detta är bara för hemskt.
Jag lider...

Jag har köpt hus och till nästa år så finns det inget val.
Oavsett pris så SKALL jag bara ha in RANDY och grabbarna i huset.

/F

Freddan XRV skrev:
Har sedan jag skaffade parabol -91 kunna sett Europsort med engelsk kommentering. Har haft parabolen på balkongen till min lägenhet för att jag inte stod ut med de svenska kommmentatorerna.

Det finns ingen som slår Toby , Julian , Randy när det gäller information och inlevelse. Man slipper höra förklaringar på:
Vad är det för skillnad på 2 och 4 takt?
och en massa andra oviktiga frågor som dom tar upp.

I år dog den goa mottagaren och jag var tvingen att utnyttja lägenhetens svenska eurosport. Detta är bara för hemskt.
Jag lider...

Jag har köpt hus och till nästa år så finns det inget val.
Oavsett pris så SKALL jag bara ha in RANDY och grabbarna i huset.

/F

Maila dina åsikter om de svenska MotoGP-kommentatorerna till Eurosports produktionschef.

mjonsson@eurosport.se

:tummenupp

Man borde kunna välja om man villa ha engelska eller svenska kommentatorer i alla fall för oss som har parabol/Cananaldigital men det gåt tyvärr inte.

Nyteknik skrev:
Sändning i "flerljud"? Förklara gärna hur man pillar på TV:n för att få in det engelska. :va
Beror ju på hurudan tv du har, men typ nån knapp där det du får fram ljudinställningarna. Där kan man välja Ljud kanaler A,B...Antagligen är B på engelska. Detta funkar för mig ialf. Men då bor jag ju i det högteknoligiska landet finland och inte i ett U land som sverige :tungan

FinskaNinjan skrev:
Beror ju på hurudan tv du har, men typ nån knapp där det du får fram ljudinställningarna. Där kan man välja Ljud kanaler A,B...Antagligen är B på engelska. Detta funkar för mig ialf. Men då bor jag ju i det högteknoligiska landet finland och inte i ett U land som sverige :tungan
här i sverige(om man har kanal digital) trycker man bara på + knappen och väljer engelsk sändning...

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2