Eurosport: fantastiskt eller skit!?

Syster-Tysk

Fullgasförespråkare.
Gick med
3 Jan 2008
Hoj
KTM RC8R -11, BMW S1000RR -10 (såld), BMW HP2 Sport -08 (Skrotad -09), BMW R1200S -06 (Såld), Honda VFR 800 -06 (Såld)
Är det fler än jag som reagerar på Eurosport och deras brist på intresse?

Dels talar jag om deras brist på att kunna förutse vad de skall sända! Tablåerna verkar inte stämma överens verkligheten.

De har utlovat att sända hela wsbk cirkusen men jag saknar mycket om och runt omkring med INGA repriser!

Sen min högst personliga reflektion om de svenska kommentatorerna som när de inte har helt fel, verkar helt ointresserade eller oengagerade.

Fler som tycker som jag, eller tycker ni jag är helt ute och cyklar?

När Eurosport sände Formel 1 så kollade jag på eurosport, men känns som att det är två och en helv evighet sedan.

Ibland händer det att jag ser lite Fight Club där också, men otroligt sällan. Nej, tycker inte heller det är något bra kanal :(

9 gånger av 10 så är det biljard eller tv-shop. Riktigt trött på skiten.

Fantastiskt skit...:arsele och skitfantastiskt.:gnissla, i samma mening.

Bara en massa dynga och pauser, tröttnar snabbt, somnar, sover skönt. :yoparty

Har kanalen enbart för deras deal att sända WSBK-cirkusen (samt att hon som bestämmer inte tycker man ska ladda ner, kan få fängelse ju!11!!!) men börjar dom inte sända allt live snart så får det vara. Riktigt kasst som det vart nu med ett eller kanske två helgens race/kval som går live. Viasat Motor är ljusår bättre :tummenupp

Barar reklamavbrotten får mig att hata skiten! Att bryta för reklam mitt i en tät tät dekalbytar fight borde vara belagt med minst spöstraff.:mad:

Viasat Motor FTW! (även om dom sänder lite för mycket amerikansk stödhjulsracing a'la ovalbana.)

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka