Europe!

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Var på Europe på Nöjesfabriken i Karlstad igår. Vilken kanonkonsert! Ljudet var mycket bra, framträdandet fullt av energi och det märks verkligen att killarna har 25 års erfarenhet i branschen.

Herregud, det är 15-20 år sedan man festade till Rock the Night, Cherokee, Carrie, Superstitious och många fler.
Vilken nostalgitripp; EPA-traktorer, folköl drucken med handskar i -15, Ball-jeans, Parkhallen i Filipstad, gömda folköl som frös ihop i gömstället, Zündapp KS50, jeansjackor, brudar i Takano-brallor och en miljon saker till.

Tack för en lysande kväll, Europe!

Ey..jag åkte från Dublin till Glasgow för att se dom förra våren..KANONNÖJD!!
Bråkade med vakterna tills jag fick ta med min systemkamera OCH fick ett fotografpass. John Levén kände igen mig sedan jag hade hejat på honom på Arlanda 6 månader innan :yoparty

Jag vill bli RR och konsertfotograf :tungan när jag blir stor

ål piktjörs baj Nörsi..fast det var innan jag köpte digitalkamera :rodnar så det var inte lika lätt att få bort alla skavanker i exponeringen :P

Bifogat

• Joey1a.jpg
    Joey1a.jpg
    87.6 KB · Visningar: 46
  • The custom through themarshall amps a.jpg
    The custom through themarshall amps a.jpg
    93.3 KB · Visningar: 50
  • JohnL 'n' Joey a.jpg
    JohnL 'n' Joey a.jpg
    57.9 KB · Visningar: 46
  • Publiken svarar a.jpg
    Publiken svarar a.jpg
    76.2 KB · Visningar: 44
  • Joey och micstativet a.jpg
    Joey och micstativet a.jpg
    95.3 KB · Visningar: 35
  • ThankYou a.jpg
    ThankYou a.jpg
    123 KB · Visningar: 53
Last edited by a moderator:
valmers skrev:
2591101 Var på Europe på Nöjesfabriken i Karlstad igår. Vilken kanonkonsert! Ljudet var mycket bra, framträdandet fullt av energi och det märks verkligen att killarna har 25 års erfarenhet i branschen.

Herregud, det är 15-20 år sedan man festade till Rock the Night, Cherokee, Carrie, Superstitious och många fler.
Vilken nostalgitripp; EPA-traktorer, folköl drucken med handskar i -15, Ball-jeans, Parkhallen i Filipstad, gömda folköl som frös ihop i gömstället, Zündapp KS50, jeansjackor, brudar i Takano-brallor och en miljon saker till.

Ja jisses vad klockan tickar... Själv stod jag o några polare i fronten vid stora scenen på Roskilde i slutet av det mkt glada 80-talet o rocka till Europe med ca:15000 i ryggen :tummenupp

Nursey skrev:
2591125 Ey..jag åkte från Dublin till Glasgow för att se dom förra våren..KANONNÖJD!!
Bråkade med vakterna tills jag fick ta med min systemkamera OCH fick ett fotografpass. John Levén kände igen mig sedan jag hade hejat på honom på Arlanda 6 månader innan :yoparty

Jag vill bli RR och konsertfotograf :tungan när jag blir stor

ål piktjörs baj Nörsi
Schyssta bilder:tummenupp

valmers skrev:
2591101 Var på Europe på Nöjesfabriken i Karlstad igår. Vilken kanonkonsert! Ljudet var mycket bra, framträdandet fullt av energi och det märks verkligen att killarna har 25 års erfarenhet i branschen.

Hårdrock :yoparty
Men Valmers, vi börjar bli gamla :D

valmers skrev:

Fan vad nice & coolt de spelar igen, diggade verkligen Europe när jag var liten... :yoparty

Någon fortfarande med "pudelfrissa" i bandet,eller???:D

Ducati Girl skrev:
2591333 Fan vad nice & coolt de spelar igen, diggade verkligen Europe när jag var liten... :yoparty

Någon fortfarande med "pudelfrissa" i bandet,eller???:D

Spinner du på pudelfrissa???
I så fall kan jag kanske slänga upp en bild från -86 :hihi

Nursey skrev:
2591349 John Norum har någon slags elshockfrilla goin on..annars är de ganska nertonade..se ovan :)

Hehe, de ser ju "nästan" lika coola & snygga ut som på 80-talet!:tummenupp

Kapten Blåskägg skrev:
2591356 Spinner du på pudelfrissa???
I så fall kan jag kanske slänga upp en bild från -86 :hihi

Haha...Don´t think so. Men tack i alla fall!:D

Kapten Blåskägg skrev:
2591378 Finns tyvärr inte i digital form, men jag tar med den till Donken en onsdag om du lovar att alla tjejer har vätsketät klädsel :)

:brynad jaja...less talk more action:tuttar

Förresten.jag frågade Joey och John L efter konserten om dom körde hoj fortfarande..svaret fick mina gamla idoler att sjunka i status..gissa vad dom sade?

" höhö..sånt är vi för gamla för!" :huvet Jag blev inte impad av det svaret :tungan

Nursey skrev:
2591396 :brynad jaja...less talk more action:tuttar

Ja det är inget skämt alltså. Jag visar den inte om du inte garanterar sjöstövlar, sydväst, hink och gummiraka :)

Nursey skrev:
2591396

Förresten.jag frågade Joey och John L efter konserten om dom körde hoj fortfarande..svaret fick mina gamla idoler att sjunka i status..gissa vad dom sade?

" höhö..sånt är vi för gamla för!" :huvet Jag blev inte impad av det svaret :tungan

Patetiska snubbar :fakta

Last edited:
Kapten Blåskägg skrev:
2591402 Ja det är inget skämt alltså. Jag visar den inte om du inte garanterar sjöstövlar, sydväst, hink och gummiraka :)

Jag kan ha Bridget Jonestrosor ist för string om du tjatar men längre än så sträcker jag mig fan inte :näsblod

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...