Europas kanske extremaste Superkart.

Men... Är man så dum att man slänger iväg pengar hit och dit till folk, så får man väll skylla sig själv!?
Visst, är det jävligt snällt av er, men detta är ju bara skrattretande.
Ni ger någon hundring, och sen förväntar ni er att han ska åka iväg en helvetes massa mil för att ni ska få en filmsnutt.
Gefan i och gnäll, och tänk efter innan ni ger bort pengar till folk.

Grymt jobbat med bygget Robin!

Robin Robin!!!

Shit vilka talanger du har! Ditt bygge har förhäxat mig nu i 1 timme och det var den roligaste timmen på länge här på Sporthoj.se!

Hoppas att du kommer att fortsätta med det du gör!:Bugar

Önskar dig all lycka och välgång!:tummenupp

Alex

Robin Robin!!!

Shit vilka talanger du har! Ditt bygge har förhäxat mig nu i 1 timme och det var den roligaste timmen på länge här på Sporthoj.se!

Hoppas att du kommer att fortsätta med det du gör!:Bugar

Önskar dig all lycka och välgång!:tummenupp

Alex

Tack så mycket! det värmer!:)

Det kommer mera!

just nu är det bara lite husköp och diverse annat som involverar familjeliv och andra prioriteringar som går före:)

som sagt de blev tyst nu när folk har fått tänka efter lite.. varför kan folk inte göra de från början istället?

Hej alla GLADA :)

jag kan nu offentligt gå ut med att karten kommer vara med i ett ganska stort reportage i tidningen Street & Strip som finns att köpa överallt i Sverige=) och danmark o Norge:)

Den kommer finnas med som det verkar nu i nästa nummer som kommer ut i butik i början av Oktober!

Jag e otroligt glad över detta då det känns som en belöning för jobbet man lagt ner.

Jag har givetvis tackat dom på Sporthoj som vart (trevliga) och hjälpt till med spons etc!

//Robin

Gratulerar till ett repotage Robin!
Jag har läst om detta bygge mkt tidigare än det här inlägget och inte skrivit någonting. Tycker jag var lite dumt då detta projekt är ett av de ballaste jag sett här påå forumet. Massor av bilder och en del filmklipp med tillhörande texter som gjort det mkt intressant och kul att få ta del av. Önskar själv att jag hade kunskaper i svetsning och ett ordenligt garage så jag kan uppfylla en av mina drömar på hjul men vadå, jag har tid på mig =)

Hej alla GLADA :)

jag kan nu offentligt gå ut med att karten kommer vara med i ett ganska stort reportage i tidningen Street & Strip som finns att köpa överallt i Sverige=) och danmark o Norge:)

Den kommer finnas med som det verkar nu i nästa nummer som kommer ut i butik i början av Oktober!

Jag e otroligt glad över detta då det känns som en belöning för jobbet man lagt ner.

Jag har givetvis tackat dom på Sporthoj som vart (trevliga) och hjälpt till med spons etc!

//Robin

Grattis!
Jag tror inte att det är sista gången du är med i en tidning pga ett fint bygge :tummenupp

Jag köper den så fort den kommer till Norge!

jag undrar bara vad du ska göra med chassi o dyl. nu när du säljer motorn?
varför inte sälja hela karten?

bara nyfiken...

Imorse skickade jag karten i en jättestor specialbyggd låda påväg mot söder.
Killen som köpt den kommer föra projekttråden vidare, så ni som tyckt det vart tråkigt med videos kommer förmodligen få mer roligt o titta på framöver.

Jag tyckte det var lite tråkigt och sälja iomed all tid man lagt ner etc, men allt känns ändå bra.

Projektet färdigt, den kommer med i en tidning och får visas upp för hela Sverige. Detta är belöningen för allt. och de känns toppen!

//Robin

Grattis till street & Strip. ska bli kul att läsa nästa nummer!
Kul också att den som köpt karten vill synas med den.

Killen som köpt den kommer föra projekttråden vidare, så ni som tyckt det vart tråkigt med videos kommer förmodligen få mer roligt o titta på framöver.

Jag tyckte det var lite tråkigt och sälja iomed all tid man lagt ner etc, men allt känns ändå bra.

Projektet färdigt, den kommer med i en tidning och får visas upp för hela Sverige. Detta är belöningen för allt. och de känns toppen!

//Robin

//Robin

Då kan man nästan säga att vi "Sponsorer" får lite credit i alla fall då :krama
*Jag skämtar bara nu, ta det inte alvarligt :tummenupp "

Då kan man nästan säga att vi "Sponsorer" får lite credit i alla fall då :krama
*Jag skämtar bara nu, ta det inte alvarligt :tummenupp "

Haha ja exakt.

Men ni behöver inte deppa , killen som köpt den kommer starta en ny projekttråd, en "draft" tråd där han kommer lägga upp videos etc, tråkigt nog då han skulle provköra så gick slavcylindern till kopplingen sönder,
så han skulle bytta den sen kommer de säkert filmer=)

Street & Strip

Är det någon här som prenumerar på Street& strip?
jag väntar på tidningen;)

Känns tråkigt som fn att ha sålt karten, hade man vart lite rikare skulle jag haft kvar den suck.

Någon som har en ide på vad mitt nästa projekt kan vara?

Någon som har en ide på vad mitt nästa projekt kan vara?
Grattis till bygget. Jag tycker du gjort ett mycket bra jobb med både karten och hur du presenterat bygget i tråden!

Som nästa projekt tycker jag du ska inspireras av följande:
[YOUTUBE-ID]_sw9hN43YSo[/YOUTUBE-ID]

Se till att räkna på budgeten innan bara.

De va nog första provkörningen får vi hoppas. Jag hade inte velat ha min bil parkerad där på gatan :D

Jag föreslår något enklare

[youtube-id]cfg61dbjgd0[/youtube-id]

Fördelar: Låg budget

Nackdelar: Säkerheten bla.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden