Skämmes ta mig fanThe_Plumber skrev:Men hur kunde jag glömma tune up? De är ju skitbra![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skämmes ta mig fanThe_Plumber skrev:Men hur kunde jag glömma tune up? De är ju skitbra![]()
Svenssson skrev:Skämmes ta mig fan![]()
tvålen skrev:Thx for listan! Dags att tanka friskt med musik nu!![]()
Det är väl trance som är musik, och inte mycket röster. Inom trance finns flera olika genres(?) också: Hardtrance, Clubtrance, Psytrance. Trance hörs sällan eller aldrig på vanlig radio.The_Plumber skrev:Det är väldigt svårt att höra skilnnaderna....men vi kan säga så här att trance är mer övergripande, dance brukar vara mer musik och nästan ingen sång och euro är nån sorts blandning.
Svenssson skrev:Det är väl trance som är musik, och inte mycket röster. Inom trance finns flera olika genres(?) också: Hardtrance, Clubtrance, Psytrance. Trance hörs sällan eller aldrig på vanlig radio.
Dance är musik + sång med elektroniska instrument. Spelas ibland på radio, men inte så mycket som jag önskar. Bodies Without Organs och September tex.
Euro vet jag fasen inte vad det är riktigt. Jag har fått för mig att det är lite mer åt 80/90 talets Dancemusik. Ganska osäker vad det gäller det.
Banana Inc. - Monkey Islandtvålen skrev:Thx for listan! Dags att tanka friskt med musik nu!![]()
Svenssson skrev:Banana Inc. - Monkey Island
Dan-J - One Breath (DJ Splash Remix)
DJ Splash - My First Love (Original Mix)
Deejay Goldfinger - Can't Stop Me (Deepforces Radio Edit)
Är grymt bra låtar, LADDA NER![]()
Inte nåntvålen skrev:Hittar inte![]()
Svenssson skrev:Inte nån![]()
Ööhhhtvålen skrev:Nej.
1. The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.
Svenssson skrev:Det är väl trance som är musik, och inte mycket röster. Inom trance finns flera olika genres(?) också: Hardtrance, Clubtrance, Psytrance. Trance hörs sällan eller aldrig på vanlig radio.
Dance är musik + sång med elektroniska instrument. Spelas ibland på radio, men inte så mycket som jag önskar. Bodies Without Organs och September tex.
Euro vet jag fasen inte vad det är riktigt. Jag har fått för mig att det är lite mer åt 80/90 talets Dancemusik. Ganska osäker vad det gäller det.
Svenssson skrev:Jag lyssnar på trance, därmed basta![]()
Säg var CD:n heter och låtnummer så går det nog att leta uppstoooffe skrev:Najs grabbar har hittat många nya grymma låtar tack vare er!
Har några grymma låtar som ja tror ni skulle gilla men vet tyvärr inte vad de heter eftersom de är kopierade från en CD via WMP.![]()
Svenssson skrev:Säg var CD:n heter och låtnummer så går det nog att leta upp![]()
Eller är det bränd skiva![]()
Svenssson skrev:Säg var CD:n heter och låtnummer så går det nog att leta upp![]()
Eller är det bränd skiva![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT