0scar
Guest
Har märkt på hojen att den trilskas lite när jag ska sätta i ettans växel, fast bara om jag ska göra det stillastående. Lite fart är det inga problem...
brukar få släppa lite på kopplingen och göra ett nytt försök, och då klonkar den i som den bör sig.. Är detta normalt? beter sig hojarna på det viset?
hojen är alldeles ny och jag bara hunnit köra 20 mil med den, så första servicen är än så länge ganska så långt borta. Har detta nåt med inställningarna att göra? Som jag kan strunta i nu och ta upp med servicekillarna sen?
hjälp... är ingen van hojmek.
brukar få släppa lite på kopplingen och göra ett nytt försök, och då klonkar den i som den bör sig.. Är detta normalt? beter sig hojarna på det viset?
hojen är alldeles ny och jag bara hunnit köra 20 mil med den, så första servicen är än så länge ganska så långt borta. Har detta nåt med inställningarna att göra? Som jag kan strunta i nu och ta upp med servicekillarna sen?
hjälp... är ingen van hojmek.
