GSXR1100R skrev:1.05 är snabbt... i regn
HaHahhaHAhA.....
Tror du jag kan pressa ner det till 0:59:999. Isf så känner jag mig ganska nöjd!
Sen var det faktiskt 1.04.666.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:1.05 är snabbt... i regn
RoLLER skrev:Fattar inte![]()
Jag funderar.Mattias skrev:Äääh! Rakan är skitkul! Full gas på sexan och svänga och greja, kittlar dödsskönt i kistan! (Magen, alltså...)

#Olsson# skrev:Tyckte din var lite mörk bara. (körningen var perfekt dock) Brukar träna på att korrigera kurvorna i de mörka partierna.
Såg att du var bokad till Torsdagen. Jag hakar kanske på. Lite rädd för den enorma rakan bara. Läskigt med fart och projektiler bakifrån i Mack 0.25 liksomJag funderar.
RoLLER skrev:Klart du ska hänga med!!!
Mach 0.25Det e ju så man skall förklarar sin fart hädanefter. Jag skall aldrig mer använda sufixet km/h när jag nämner en hastighet i samma mening som min R1. Hädanefter e det Mach som gäller
![]()
![]()
#Olsson# skrev:Konstapeln: Jaha, hur fort gick det där då?
R1: Runt Mach 0.1, Hurså?![]()
OK jag blir nog med om det inte är regn. Hulken då, blir du med?
Hulken_1 skrev:Jag får inte tag i något originalljuddämperi så jag får stå över![]()
#Olsson# skrev:Behöver inte vara orginal. Det står "Kravet på din motorcykel är att den klarar Svensk bilprovnings normer och att den är registrerad, skattad och försäkrad"
Det är ganska rimliga krav och många slipon fixar det utan problem.
/h
RoLLER skrev:När det är trafikövning på Sviestad är det enbart original som gäller. På dom här Bikestop eventen kanske de e andra regler som gäller iofs....
)Mattias skrev:16 juli är jag med. Kom och kör om mig.
#Olsson# skrev:Sviestad? Vem arrar? Såg inget på lms.
HW skrev:Det innebär att det inte får låta mer på banan än vad det "normalt" sett gör på landsvägen bredvid. För att göra det enkelt för arrangören säger man då att man kräver originalsystem. Kom med vad ni vill men gnäll för fan inte om vi anser att det låter för mycket och plockar er av banan.
Jag tror ni fattar både principen och problemet.
/HW
HW skrev:Nu är det dags att ni nyktrar till allihop. 17:e juni är det inget lovat, förutom en eventuell licenskurs. 1:e och 16:e juni är det som gäller och då är det inga bullerdagar. Det innebär att det inte får låta mer på banan än vad det "normalt" sett gör på landsvägen bredvid. För att göra det enkelt för arrangören säger man då att man kräver originalsystem. Kom med vad ni vill men gnäll för fan inte om vi anser att det låter för mycket och plockar er av banan.
Jag tror ni fattar både principen och problemet.
/HW
Mattias skrev:Hähä... Jag är nykter, är du?
Byt ut "juni" mot "juli" i ovanstående så blir det rätt.
#Olsson# skrev:....Mötte upp Benkars gäng på Mcdonnalds i min ordinarie Coop Forum-munkjacka. " Nämen va fan ska duuuuu me?????? " Smällar man får ta ibland
![]()
#Olsson# skrev:Konstapeln: Jaha, hur fort gick det där då?
R1: Runt Mach 0.1, Hurså?![]()
Galne Dansken skrev:Ohhh - har jag nu igen missad en Benkar runde...
Rörken får det bli måndag kväll - så man ka bli lite varm i buxorna innan torsdagen på Schwisstadd![]()
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|