Lägger upp ett seriöst varv med tidtagning på Sviestad oxå (heter det Sviesta eller Sviestad?).
http://roller.apagnu.se/Onboard.wmv
http://roller.apagnu.se/Onboard.wmv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RoLLER skrev:(heter det Sviesta eller Sviestad?).
#Olsson# skrev:Soppatorsken säger att det heter svischta - typ.
soppatorsken skrev:Schvista har jag kanske kallat det på fyllan.
#Olsson# skrev:Så kanske det var ja(Bror min tackar för lämnad Heiniken på bordet)
RoLLER skrev:Olsson....! Har bara träffat dig en ggn men du va störtskön tyckte jag!!!! För visst e det du som e bankirstjortan, eller pratar jag med fel Olsson nu?
Du måste ta och hänga med på lite bankörningar nu! Eller så syr vi ihop en Torsdagsrunda eller nåt!
#Olsson# skrev:Jag har den kvar. Håller många år till. Du var ju bara pågen när vi körde sist. Jag försökte få med dig till bana men du hajjade inte riktigt bangrejen då tror jag. (Numera blir jag tokfrånåkt ser jag)
Jag är med![]()
Bankirstjortan:
![]()
RoLLER skrev:Hahahaha.... Du har kvar stjortan ser jagDet var så kul sagt när du sa att du hade gjort värsta race satsningen när du har tjackat ett par handskar eller vad det va
![]()
För mig var det en stor rejssatsning. Jag har mer MC-tid i Michael Jackson loofers än i Goretexstället. Men jag har köpt bra skinn nu. Använder det på bandagar #Olsson# skrev:![]()
För mig var det en stor rejssatsning. Jag har mer MC-tid i Michael Jackson loofers än i Goretexstället. Men jag har köpt bra skinn nu. Använder det på bandagar
![]()
RoLLER skrev:Hade du tjackat ny MC eller har du fortkvarande kvar den där gamla rishögen du hade sist ???
Galne Dansken skrev:#Olsson# underbart att se dig i skinnställ - nu ka jag somna trygt på natten igen...
#Olsson# skrev:Halloa Dansken!! Ja, jag känner mig som en mogen svenne nu. Även jag har svårt med det enorma grupptrycket.
Mötte upp Benkars gäng på Mcdonnalds i min ordinarie Coop Forum-munkjacka. " Nämen va fan ska duuuuu me?????? " Smällar man får ta ibland![]()
RoLLER skrev:Jag har fan inte sett nåra Benkar rundor i år... 1 kanske... e jag blind ellers ?
RoLLER skrev:Jag har fan inte sett nåra Benkar rundor i år... 1 kanske... e jag blind ellers ?
Smällar du får ta....? Du tar nog dom flesta på vägen broder![]()
soppatorsken skrev:Jag tror att han smyger med rundorna. Typ bara den inbjudna eliten som får äran att komma.
RoLLER skrev:Man e inte tillräckligt Elite antar jag :|
soppatorsken skrev:Men då har han nog inte haft några turer, du är väl så "Elit" som man kan vara här va?
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|