Ett tag sen

Elis

Uppsala EnduroRunners
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Utanför Uppsala
Hoj
Fireblade (Såld) & KTM 450 EXC
Tjena alla kuliga hojgalningar.

Det var ett tag sen sist börjar vakna upp ur vintersömnen och vara fantastiskt sugen på att peta i en växel och hålla Bladen på bakhjulet ett par växlar ut.

Det har hänt en del här ser jag, JOSEN kör tydligen bil

Druttens tank, neeeeej :huvet

M:et avgassystem :tummenupp

Tinas vassa kommentarer :Bugar

Osv..

Har även dykt upp en del som jag inte har träffat.

Har oftast fullt upp, men hade tänkt hinna en onsdags öl, när är sista gången ?

För jag kan inte nu heller då jag är i Sälen ( vilket även är helt ok)

Nu är det inte så länge kvar till nån får guida mig till Sigtuna vilket jag missade förra året.

Härda ut :banana :banana :banana

MVH

"Elis"
 
Ett tag sedan

Hm, jag kan hålla med att det var ett tag sedan. :)
För mig var det närmare 28 år sedan man hängde på Fyristorg :Bugar

Jag väntar inte direkt på torr asfalt, utan på att min monster till MC ska bli klar.

med lite tur med lacken och motorn så rullar den slutet av sommaren.
 
Vad trevligt att du hittat tillbaka hit :tummenupp
SH är bra att ha under denna hemska årstid...

När sista ölkvällen är lär bero på när värmen och den torra asfalten kommer
 
Du är så välkommen att vara med å skriva lite här så, hinns säkert med nån onsdagsöl med under mars ska du se.

Jag å M:et drömmer rätt frekvent om att vi kör hoj på bakhjulet nu för tiden. Känns såååå verkligt när man vaknar, blir så besviken varje gång jag ser att det är snö ute än....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top