Jazen
med licens to kill
tror fler än jag vill ha bild på vederbörande hona för att avgöra om det va värt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte sa vi hojåkare ska behandla varandra?
Med ömsesidig respekt och vänlighet.
Stannar alltid och hjälper en MC i nöd. om det inte är en harley eller liknande mupp dårå..![]()
tror fler än jag vill ha bild på vederbörande hona för att avgöra om det va värt...
Men om vi får hennes mail så vi kan skriva och fråga om bilder själv då?Haha det kan ni glömma![]()
Men om vi får hennes mail så vi kan skriva och fråga om bilder själv då?![]()
Hände mig något liknande när jag var på väg norrut efter en långtur, jag kör om en sporthoj i rätt bra hastighet efter en kurvig och kul väg och efter en stund har han jagat ifatt och börjar blinka som en idiot med helljuset.
Då jag inte har koll på huruvida civilare kör "vanliga" sporthojar ville jag inte direkt stanna så jag fortsatte i samma tempo och hoppades på att han skulle ge sig någon gång, alternativt var det någon som blev sur över omkörningen och inte heller då hade jag lust att stanna och börja tjafsa.
I helvete heller att karln gav sig, så jag vek in på en rastplats för att höra vad han ville egentligen. Det visade sig att det var en lokal söndagsåkare som trodde att jag var någon han kände eftersom jag körde om så fort.
Pratsjuk som bara den var han också, så jag höll knappt på ta mig därifrån. Tänkte efteråt att han måste ha haft väldigt lite att göra när han ligger och blinkar med helljuset i två mil i 180 utan att egentligen vilja något...![]()
Kommer man insladdandes på en hoj kan ju inte en date gå fel... Jag har hört från säkra källor att brrrrrrrudarna blir kåta av en mustig Retta....![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|