Var ute till en kompis i Växjö och skulle åka vidare till Öland.
När jag kom till bågen så var det punka på den, jaja tänkte jag(viste att jag hade ett superlitet hål på den) så jag fylde på med luft å åkte vidare Till öland.
Efter När jag kom till bron så tyckte jag att dom vita sträcken på vägen kändes ovanligt höga och att hojen spårade ovanligt mycket lika så kurvorna var ricktigt svåra att ta.(tänkte att dom kanske hade sånna vägar där)
Kom till en OK/Q8 mack och skulle tanka, så då att bakdäcket va tvärtomt
.
Hoppsan tänkte jag och tackade gud för att jag inte hade ramlat.
Ringde runtsom en tok för att kolla om det var någon Mc eller gummigubbe som hade öppet(Lördags)
gick senn in till en söt flicka där (Karin) och hon kände en lirare som höll på med Mc.
Ringde han, som otroligt nog kunde komma på en gång.
Åkte till hans värksta och slängde på ett nytt däck(reggumerat men en då)
När jag skulle betala så hade jag räknat med en si så där 3000:-.
-Ja vi kan väl säga 1100:- då:
trodde knappt mina öron.
Han offrade ca 2h på en lördag när solen sken för 1100:- pluss att jag fick ett däck att åka hem på.
Tror aldrig att jag har eller kommer att träffa en sådan shyst kille igen...
När jag kom till bågen så var det punka på den, jaja tänkte jag(viste att jag hade ett superlitet hål på den) så jag fylde på med luft å åkte vidare Till öland.
Efter När jag kom till bron så tyckte jag att dom vita sträcken på vägen kändes ovanligt höga och att hojen spårade ovanligt mycket lika så kurvorna var ricktigt svåra att ta.(tänkte att dom kanske hade sånna vägar där)
Kom till en OK/Q8 mack och skulle tanka, så då att bakdäcket va tvärtomt

Hoppsan tänkte jag och tackade gud för att jag inte hade ramlat.
Ringde runtsom en tok för att kolla om det var någon Mc eller gummigubbe som hade öppet(Lördags)
gick senn in till en söt flicka där (Karin) och hon kände en lirare som höll på med Mc.
Ringde han, som otroligt nog kunde komma på en gång.
Åkte till hans värksta och slängde på ett nytt däck(reggumerat men en då)
När jag skulle betala så hade jag räknat med en si så där 3000:-.
-Ja vi kan väl säga 1100:- då:
trodde knappt mina öron.
Han offrade ca 2h på en lördag när solen sken för 1100:- pluss att jag fick ett däck att åka hem på.
Tror aldrig att jag har eller kommer att träffa en sådan shyst kille igen...