ett stort hej till Umea

leek

Ny medlem
Gick med
2 Feb 2009
Hoj
2003 Ducati MTR 1000, 2004 BMW F 650 GS Dakar, 1974 BMW R 90S
Till alla entusiaster som ramlade in i baren Connect Hotell under Älvsjömässan och drog loss med en hejdundrande diskussion innan ni drog över er dunjackor för att göra Stockholm by-night. Tack för en kul diskussion, men var inte Gällivare inblandat med? Och gick det bättre vid andra försöket? Med lokal guide?

Hilsen fra
Jan Leek

Jag var en av dom, men jag var en av dom som inte hade så stor koll på vem du var :) De andra var helt lyriska, mötet med dig höjde deras moral och glädje ett par pinnar så det tackar vi för :)

Hej Jan

Vad kul att du kommer ihåg oss och att du skrev ett inlägg:yoparty Gällivare var inblandat på så sätt att -Freddy- är född där. Stockholm by night var riktigt skoj faktiskt, roligare än vad jag hade väntat. Andra svängen (den med guiden) var tyvärr lite sämre. Det beror nog på att vi var på sporthojs festen på hard rock café, där det tyvärr inte gick att beställa något i baren. Mc mässan var riktigt bra, grymma hojar och mycket man vill provköra :hihi

Om du vill se bilder från resan kan du gå in på www.umcc.nu. Där finns både ett resereportage och bilder under galleriet.

Det var en ära att få snacka skit med dig i baren, vi har läst mycket av det du skrivit och suttit klistrade framför din Nürburgring dvd (den man fick med i bike)

Ha det :yoparty
Rikard

Kul att träffas, och skoj att snacka lite Nurnburgring! Nästa gång vi åker dit får du gärna guida oss lite :tummenupp /Freddy

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back