Ett steg närmare världsdominans - Google (+) - Hej då FB

Typiskt, fick en invite (tack Starstriker), men kör google apps (egen domän med googles tjänster) och det stödjer inte G+.

Får vänta ett tag då.

168237_700b.jpg

Tack!

Hur gör man? Har i meddelandet du skickade klickat:
'Läs mer om Google+' -> 'Logga in'

och skrivit in den mailadress du skickade till + lösen.

Får då meddelandet "Användarnamnet eller lösenordet som du angav är felaktigt."

Vad gör jag för fel?

Du lär skaffa ett google-konto om du inte redan har ett. det är det du skall logga in med.

Stämmer det att man inte kan posta inlägg på varandras profilsidor? Det är ju lite tråkigt isf.

Ni som bjuder in folk till G+, har ni nåt speciellt konto eller bjuder ni bara in genom att klicka på "Bjud in personer till Google+" där nere?!

Addar nu emailadresser folk publicerat här för att försöka fatta vad som händer och hur allt funkar...

So far not so impressed... det är väl min sammanfattning av det hela.
Visst, det är bara i sin linda men det är otroligt innehållsfattigt och funktionerna är inte helt logiska tycker jag.
Och sen är det ju lite komiskt när så många skriver att detta är facebooks död när Google försökt döda så många olika grejer nu men sällan lyckas.

So far not so impressed... det är väl min sammanfattning av det hela.
Visst, det är bara i sin linda men det är otroligt innehållsfattigt och funktionerna är inte helt logiska tycker jag.
Och sen är det ju lite komiskt när så många skriver att detta är facebooks död när Google försökt döda så många olika grejer nu men sällan lyckas.

Tycker google + är fb fast intimare. Man kan hela tiden välja hur många och vilka som ska se det du publicerar och upplägget känns mindre struligt än fb. Tror inte det blir fb död, men kommer nog innebära en förändring i hur folk använder fb.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT