Ett steg närmare världsdominans - Google (+) - Hej då FB

Hehe, det är inga större väntetider på invites i den här tråden iaf. :)

Hehe, jaoh, jag jobbar på det med. Försöker få in lite såndär kvinnfolk med, så blir det nog självgående sedan.
:D

Där sa du nåt
Kvinnofolk är ju bra. De snackar en massa.
Inga mer invites till sporthojsfjunisar! (Om de inte är av täcka könet)

Sådär, nu börjar sajten få lite liv! Igår var det väldigt kliniskt och tomt, men nu har ett gäng polare hittat dit och feeden är igång. Hittat en del små buggar men det får man hoppas att de rättar till snart.

Har bara en vän där än så ganska tomt än :gnissla

Helt ok, bara skit att det inte funkar så bra i iPaden. En app för det här lär väl inte hända så min nästa lur får bli en Android.

Helt ok, bara skit att det inte funkar så bra i iPaden. En app för det här lär väl inte hända så min nästa lur får bli en Android.

Det är ju bra att du överväger en Android, men nog kommer en app för det här, det kom ju tillslut en för Facebook, eller har dom inte släppt den än?

Nån som kan skänka invite?

Skickar mail i PM isånnafall :)

Last edited:
Ha haa jo den var bra.
Sannorlikheten är betydligt större att Facebook gör en Lunarstorm om 5år:tummenupp

Läs resten av mina inlägg så kanske du också får större förståelse i ämnet och hur han resonerar. Han sitter ändå i möte med Google och Facebook (inte tillsammans dock) en gång i veckan, ibland mer, så lite koll på hur de tänker känns det som han har.

Jaha, så har man klivit in i famnen på Google också då då... men än så länge rätt tomt. Får se hur det funkar ett tag.

Den är redan klar och väntar bara på att bli godkänd.

436cfdd05db6018e7bbb5035257dbe5f99f80820.jpeg

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...