Ett steg närmare världsdominans - Google (+) - Hej då FB

Tror garanterat att det kommer, men tror inte g+ kommer köra ner det i halsen på alla användare så som fb gör.

Exakt, kommer det så är det nog lite snyggare integrerat. "Köra ner i halsen på" var en bra liknelse till hur det funkar på FB

Var fan ser ni spelen och reklamen på FB, jag har bara en liten pratbubbla som vill att jag ska annonsera på FB.

Var fan ser ni spelen och reklamen på FB, jag har bara en liten pratbubbla som vill att jag ska annonsera på FB.
Samma här.

Enda reklamen jag har på FB är ett par smårutor till höger. Tittar man inte efter dom så tänker man inte på dom. Knappast störande.

Tror garanterat att det kommer, men tror inte g+ kommer köra ner det i halsen på alla användare så som fb gör.

Jag har aldrig sett det så, jag vet inte hur era polare funkar riktigt... :va Däremot har jag blockat alla applikationer direkt när jag sett dem i feed:en. Med tanke på hur G+ ser ut just nu finns det ju ganska goda chanser till att det kommer se ganska exakt likadant ut som på fb.

Något jag gör när jag verkligen inte har någonting att göra är att jag klickar bort reklamen på fb, då kommer det upp en ny ruta där man får välja varför man väljer att klicka bort reklamen. Jag väljer då alltid: "Stötande" eller "Sexuellt explicit". Kan inte alla börja göra så bara för att?

Sådär, nu börjar sajten få lite liv! Igår var det väldigt kliniskt och tomt, men nu har ett gäng polare hittat dit och feeden är igång. Hittat en del små buggar men det får man hoppas att de rättar till snart.

Sådär, nu börjar sajten få lite liv! Igår var det väldigt kliniskt och tomt, men nu har ett gäng polare hittat dit och feeden är igång. Hittat en del små buggar men det får man hoppas att de rättar till snart.

Jo, samma här. :)

Nyheter
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Back