Ett par, tre Fighterprylar

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Lyse, bakdel och ABM-krona. Bitarna börjar falla på plats,,, :fyllisar
 

Bifogat

  • DSC00080.JPG
    DSC00080.JPG
    129.3 KB · Visningar: 68
  • DSC00081.JPG
    DSC00081.JPG
    132.8 KB · Visningar: 90
  • DSC00085.JPG
    DSC00085.JPG
    109.2 KB · Visningar: 75
  • DSC00086.JPG
    DSC00086.JPG
    121 KB · Visningar: 79
  • DSC00083.JPG
    DSC00083.JPG
    130.1 KB · Visningar: 130
Snackades de inte om att tyskkonvertera hojen? :7peta

Det är inte NOG lutning bak isåfall!!! :4skrika

Hehe, va kostar ett par sådana gaffelkronor med fästen förresten om man får fråga? kanske nån go länk :)
 
Varje gång nån startar en streetfighter-tråd så tänker jag.
Snääälla sabba inte hojjen med ett fult lyse.
Men det där var snyggt.
Kolla in denna:
9.jpg
 
Mattiaz skrev:
Snackades de inte om att tyskkonvertera hojen? :7peta

Det är inte NOG lutning bak isåfall!!! :4skrika

Hehe, va kostar ett par sådana gaffelkronor med fästen förresten om man får fråga? kanske nån go länk :)

Nja,, jag har ju inte börjat kapa i den än,,, :hihi

Jag pyntade €210 med frakt COD, det är dock för mycket, hittade billigare efter att jag redan beställt :död

www.ab-m.de
Dom har dock ingen åf i Sverige, jag tog hem den genom www.rmheino.fi
Finns billigare här: www.streetfighterstore.com
 
Last edited:
yonsson skrev:
Varje gång nån startar en streetfighter-tråd så tänker jag.
Snääälla sabba inte hojjen med ett fult lyse.
Men det där var snyggt.
Kolla in denna:

Det där var riktigt snyggt.
 
yonsson skrev:
Varje gång nån startar en streetfighter-tråd så tänker jag.
Snääälla sabba inte hojjen med ett fult lyse.
Men det där var snyggt.
Kolla in denna:
9.jpg
Snygg!!! :tummenupp

Vem säljer sådana??
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top