Ett par gamla Katanabilder

Matte GC

There can be only one
Gick med
21 Feb 2005
Ort
Västerhaninge
Hoj
1982 Suzuki Katana
Det här är bilder på två katanor jag hade för 15år sen...
Dom skulle man haft kvar nu...
Ursäkta om bildkvalitén inte är hundra.
 

Bifogat

  • Katana.JPG
    Katana.JPG
    85.7 KB · Visningar: 124
  • Katana1.JPG
    Katana1.JPG
    127.6 KB · Visningar: 122
  • Katana2.JPG
    Katana2.JPG
    129.3 KB · Visningar: 157
  • Katana3.JPG
    Katana3.JPG
    67.7 KB · Visningar: 152
  • Katana4.JPG
    Katana4.JPG
    49.2 KB · Visningar: 69
  • Katana5.JPG
    Katana5.JPG
    54.4 KB · Visningar: 105
  • Katana6.JPG
    Katana6.JPG
    40.7 KB · Visningar: 80
hehe,,det var tider det.....Tomas Klarkner var guuud
 
fan va balla dom hojarna var el är för dom som fortfarande åker..:tummenupp
 
Hehe underbart! Kom på att hojintresset växte nog fram ungefär samtidigt som Suzuki släpte Katanamodellen. Kompisen köpte en 750 tror jag det var, och så var man såld!

:yoparty


//Dio
 
Hmm, bodde i huset till vänster under knappt ett år när det va nybyggt:D

offtopic? Nävadå:D :D
 

Bifogat

  • Katana2.JPG
    Katana2.JPG
    129.3 KB · Visningar: 100
Har en bild jag också
fast det är ingen äkta Katana som jag byggt på,

attachment.php
 
Värden är liten!

Hallå den mörkblå köpte jag av dig 1993 tro jag det va och då hade du just köpt den gröna. Jag hade den kvar i 12 år, körde 40 mil och sålde den till en kille från timrå här på forumet och han byggde om den och vann massa priser med den, den är grymt snygg idag.

mvh Andreas
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top