Hej
Inte varit aktiv på länge men har köpt mig en ktm 640 i förrigår, skitrolig hoj!
men har ett par frågor, från toppen av kylaren går där en slang framåt till en svart anslutning mot ramen, jag antar att detta är expansionstanken som sitter i ramen, dock läcker min vatten därifrån, märker det främst efter att man kört ett tag o sedan ställer den så droppar de därifrån, åtgärd? eller helt normalt?
sen såg jag även idag att den "svettats" lite olja på vänstersidan av motorn där jag antar att man fyller på olja o i den framåtgående skarven på motorn så att säga, åtgärd eller skitsamma?
annars toknöjd, går fint o riktigt rolig att köra
Inte varit aktiv på länge men har köpt mig en ktm 640 i förrigår, skitrolig hoj!
men har ett par frågor, från toppen av kylaren går där en slang framåt till en svart anslutning mot ramen, jag antar att detta är expansionstanken som sitter i ramen, dock läcker min vatten därifrån, märker det främst efter att man kört ett tag o sedan ställer den så droppar de därifrån, åtgärd? eller helt normalt?
sen såg jag även idag att den "svettats" lite olja på vänstersidan av motorn där jag antar att man fyller på olja o i den framåtgående skarven på motorn så att säga, åtgärd eller skitsamma?
annars toknöjd, går fint o riktigt rolig att köra