Ett par egobilder från Anderstorp!!..

alakhai

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
Suzuki 1000
Som rubriken lyder, tog ett par bilder med digitalkameran, bättre bilder kommer dyka upp på min hemsida under veckan...
 

Bifogat

  • PICT1890_2.JPG
    PICT1890_2.JPG
    108.9 KB · Visningar: 127
  • PICT1900_2.JPG
    PICT1900_2.JPG
    97.2 KB · Visningar: 182
  • PICT1897_2.JPG
    PICT1897_2.JPG
    93.3 KB · Visningar: 211
  • PICT1952_2.JPG
    PICT1952_2.JPG
    56.7 KB · Visningar: 293
Snygg hoj! Får jag låna i regnet eller när jag har trött handled? :p

Förresten! TACK för hjälpen kvällen det regnade o var mörkt. Vet inte om jag glömde säga det eller inte. Vill inte känna mig som ett arsle o inte visa min uppskattning! Du kan ju ta o skicka vovven på mig nästa gång annars... :rolleyes:
 
Crossåkning fostrar de bästa allround-åkarna, det har vi sett bevis på förr. Stabil åkning hela helgen från dig! Men varför gick du ut på regndäck på söndagens warm-up?
 
Swedie skrev:
Snygg hoj! Får jag låna i regnet eller när jag har trött handled? :p

Förresten! TACK för hjälpen kvällen det regnade o var mörkt. Vet inte om jag glömde säga det eller inte. Vill inte känna mig som ett arsle o inte visa min uppskattning! Du kan ju ta o skicka vovven på mig nästa gång annars... :rolleyes:
Haha, just det... Skickar vovven på dig om du inte e snäll!! :tungan Naä då, det e lugnt.. Synd att du inte kunde hålla dig på hjulen, får lugna dig lite annars blir kraschkontot för stort.. BTW, du har nog inte mkt glädje av att köra en standard 600 även om den ännu inte hunnit bli repig!! :rolleyes:
 
Pålle skrev:
Crossåkning fostrar de bästa allround-åkarna, det har vi sett bevis på förr. Stabil åkning hela helgen från dig! Men varför gick du ut på regndäck på söndagens warm-up?
Hade bara helt nya regndäck vilket inte e nån höjdare de första varven om det skulle bli rejält blött... Åkte bara 2 varv för att rugga dem lite inför racet om det skulle bli blött... Så va det med det!... :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top