ett par dygn kvar till uppkörning, är lite nervös, skulle vara gött att få kortet så man bara kan åka ut sen i vår när det blir dags (och kanske även denna säsong om vädret håller i sig).
Jag är mottaglig inför några sista tips så skriv gärna ett par rader.
Tack på förhand
Jag är mottaglig inför några sista tips så skriv gärna ett par rader.
Tack på förhand