Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
projekt startat iaf. ligger tråd på mnf.

Är du inne på mnf?![]()

Nej det gör de inte. Enda problemet som uppstår är just bullerkravet som fortfarande gäller och ligger på 86dB.Blir som amatörbyggt fordon då eller? Gäller inte avgaskrav för dessa isf?
Fast bullerkrav är väl rätt enkelt att lösa? Strypa satan och smörja kedjan ordentligtNej det gör de inte. Enda problemet som uppstår är just bullerkravet som fortfarande gäller och ligger på 86dB.
Det problemet kommer tyvärr jag med få.

Jo i detta fallet går det nog. 3kw är det väl som gäller eller något.Fast bullerkrav är väl rätt enkelt att lösa? Strypa satan och smörja kedjan ordentligt![]()
Kom på en annan sak. Ditt bygge går väl inte som amatörbygge? Blir det inte ombyggt bara?Jo i detta fallet går det nog. 3kw är det väl som gäller eller något.
Nej det bygget bryr jag mig inte om att ändra reg på. Det är mitt kommande bygge som blir jobbigt.Kom på en annan sak. Ditt bygge går väl inte som amatörbygge? Blir det inte ombyggt bara?
Edit: Eller det blir amatörbygge eftersom du bytt gaffel?
Nej det bygget bryr jag mig inte om att ändra reg på. Det är mitt kommande bygge som blir jobbigt.![]()

Jepp, men riiiiktigt fett!
Till trådskaparen:
Om du lyckas få den genom besiktningen så är detta projekt fint som fan!![]()
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |