Ett monster på rymmen!

skumt

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2006
Hoj
Ducati Monster Dark 600 -01
Jag har blivit av med min hoj i natt. Så attans jävla tråkigt...
De var framme i ett garage i boendegarage på Södermalm i Stockholm och sågat låset i bromsskivan. De lämnade det sågade låset i alla fal... tack!!!

Det är en Ducati monster dark 600 -01. Det är blanka high-pipes på den, svarta fälgar och ramen är typ guld/brun. Den har varit i backen en gång så det är ett ganska stort rivmärke på vänster sida om tanken. regnr: RZW 955.

Om någon ser den så skrik högt och putta ner den fan i diket...
Hade gott folk!

/ J

Tråkigt o läsa! Inte för att jag tror hojen kommer dyka upp i Norrland men en bild kanske är bra o lägga ut? alltid någon som lägger märke till den. Jag skulle nog lämna in en bild på bensinstationerna i närheten också. För polisen kan du feeet glömma.

Tråkigt o läsa! Inte för att jag tror hojen kommer dyka upp i Norrland men en bild kanske är bra o lägga ut? alltid någon som lägger märke till den. Jag skulle nog lämna in en bild på bensinstationerna i närheten också. För polisen kan du feeet glömma.

Jo, jag håller på att leta bild för fullt. Lägger ut så fort jag hittar. Antagligen är de redan långt här ifrån och regnr kanske man inte ska leta ihjäl på heller.

Kan tillägga att sadeln är hemmagjord också. Den är svart med EN grå "viperrand" längst mitten.
Inte gör vädret saken bättre heller...

/ J

*/ ?>
Back