ett litet skitfel?

Karsten Janker

Karsten J
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
Yzf750r -93
Kan det vara så att en kärvande kontakt till stödet orsakade att min Yzf 750 slocknade i Torsdags? Är det nån som varit med om något liknande? Jag hoppas att det bara är en sån skitsak (har gått på den med 5-56 idag). Det finns dock en sak som talar emot min teori: När friläget är i så skall väl hojen gå att starta oavsätt om stödet är uppe eller inte? eller?

Karsten Janker skrev:
2070055 Kan det vara så att en kärvande kontakt till stödet orsakade att min Yzf 750 slocknade i Torsdags? Är det nån som varit med om något liknande? Jag hoppas att det bara är en sån skitsak (har gått på den med 5-56 idag). Det finns dock en sak som talar emot min teori: När friläget är i så skall väl hojen gå att starta oavsätt om stödet är uppe eller inte? eller?

Det har hänt förr. Även brytaren på styret kan mecka och jävlas.

Karsten Janker skrev:
2070055 Kan det vara så att en kärvande kontakt till stödet orsakade att min Yzf 750 slocknade i Torsdags? Är det nån som varit med om något liknande? Jag hoppas att det bara är en sån skitsak (har gått på den med 5-56 idag). Det finns dock en sak som talar emot min teori: När friläget är i så skall väl hojen gå att starta oavsätt om stödet är uppe eller inte? eller?

Jag kan meddela att jag var ute och körde över två timmar idag och hojen går som ett skållat troll!! F-n, det är helt otroligt vad den går yamman!

Man får se när nästa regnväder kommer om den stannar...

Men ojojojoj oj vad den går!!

Gött mos!!

I dag var det min tur att ha oflyt :hihi

Framdrevet behagade hoppa av på Duken,men med lite vänlig hjälp av medåkare och en snäll granne så fick vi ihop det igen.

KTM+Loctite=sant

Långa farbron skrev:
2075262 Gött mos!!

I dag var det min tur att ha oflyt :hihi

Framdrevet behagade hoppa av på Duken,men med lite vänlig hjälp av medåkare och en snäll granne så fick vi ihop det igen.

KTM+Loctite=sant

Skit! Inte roligt, men tur i oturen då (att du fick support). Jag kan meddela att Yamman har dock gått som ett skollat troll, Oskarshamn tur och retur. Har kunnat konstatera att det nog inte va kontakten till stödet utan Off-knappen som det är nåt glapp i...skönt att veta :)

Karsten Janker skrev:
2090079 Skit! Inte roligt, men tur i oturen då (att du fick support). Jag kan meddela att Yamman har dock gått som ett skollat troll, Oskarshamn tur och retur. Har kunnat konstatera att det nog inte va kontakten till stödet utan Off-knappen som det är nåt glapp i...skönt att veta :)

Jag toppar det med ett skuret kopplingslager :yoparty

Har inte fått loss kopplingskorgen än så vi får se hur dyrt det blir.

:tokmek

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...