Video Ett kort montage från 2013

eXoticSimpa

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2012
Hoj
KTM 660 SMC -04
Våren närmar sig med stormsteg, och för att fördriva tiden satte jag mig ned och slog ihop ett litet montage från året som var.

Eller, jag var ju borta större delen av sommaren efter en krasch, och jag köpte inte kameran förrän i september. Så egentligen är det ett montage från slutet av säsongen 2013. Men det spelar mindre roll, här är i alla fall filmen. Hoppas den kan sprida lite stämning till er inför årets säsong!

Den största anledningen till att jag postar videon här är för att få kritik.
Vad var bra? Vad kan göras bättre? Vad ska jag tänka på till nästa video? Ös på med alla tankar som dyker upp när ni tittar på filmen.

Härligt rulle :tummenupp Kändes helt lagom lång, de flesta brukar man ju spola igenom/kolla halva men denna såg man klart hela :)

Det första som slog mig var att du fått till motorljudet jävligt fint! Finns inte mycket dåligt att säga enligt mer, jag vill ha mer!

Härligt rulle :tummenupp Kändes helt lagom lång, de flesta brukar man ju spola igenom/kolla halva men denna såg man klart hela :)

Det första som slog mig var att du fått till motorljudet jävligt fint! Finns inte mycket dåligt att säga enligt mer, jag vill ha mer!
Oj, det var positiv kritk! Nästan så man blir lite generad.

Tack så mycket! :)

Meckoholic sammanfattade det bra. Kanon-bra film!
Ser fram emot uppföljaren.

Snyggt!!! Vad är det för musik?
Tack så mycket!

Låten heter Metric - Collect Call (Adventure Club Dubstep Remix) eller Metric - Collect Call (Adventure Club Remix).
Orginalet är Metric - Collect Call, söker du på bara det så kommer du hitta alla versionerna. :P

Meckoholic sammanfattade det bra. Kanon-bra film!
Ser fram emot uppföljaren.
Tack så mycket!

Det blir lite press på mig inför nästa video märker jag. Det är bra, då slarvar man inte!

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...